Home » , » Moral Exco Selangor : Mabuk, Bogel & Zina

Moral Exco Selangor : Mabuk, Bogel & Zina

Written By Unknown on 13/10/2014 | 11:58 am

Kepada Rakyat Selangor..anda lihat dan nilai sendiri apa perjuangan sebenar barua dan broker ini.

Azmin Ali tipu Sultan Selangor, Menteri Besar juga bertindak sebagai penasihat Sultan atas sesuatu isu yang boleh mencemar nama baik Islam..bukan membelakangkan Sultan sebagai Ketua bagi umat Islam Selangor.

Apatah lagi Sultan Selangor adalah Ketua Majlis Agama Islam Selangor.

Datuk Bandar MBPJ juga terlibat dalam isu ini. Ketika umat Islam Selangor resah, beliau menipu dengan mengatakan bahawa MBPJ tidak akan keluarkan permit atau kelulusan. Akhirnya tindakan beliau umpama beruk mendapat RASUAH pisang..diam dan lari ke pucuk kelapa. Manusia jenis Apakah ini!!

Wakil Rakyat Pas Selangor lagi CELAKA..langsung diam mengulit bini dan gundik..juga seperti mendapat HABUAN RASUAH agar jangan campur urusan Kafir Dap !!

Apakah Wakil Rakyat Pas celaka ini sedang menyiapkan Nas Palsu untuk kara HALAH atau KAFIR BOLEH BERPESTA ARAK ??

Dewan Ulama Pas..juga sama..seolah mereka juga sedang mabuk dengan kemewahan yang dilimpahi hasil suapan 3 Negeri yang mereka tumpang memerintah..tumpang kaut kuah yang meleleh untuk dijilat..isi Dap baham..tulang mereka gonggong..sesat!! Hina !!

Terbaru..Ketua Menteri Melaka juga menyiapkan alasan kononnya Pesta Arak Melaka khas untuk tarik pelancung..atau PELACUR ??

Harapkan dahi saja lekuk hitam..Idris Harun juga bermadah sesat..kononnya akan letakkan pegawai penguatkuasa untuk perhati kot2 ada orang Islam mabuk bersama..pui !!

Jangan jual nama Islam Melaka hanya sekadar inginkan undi kafir..jangan lupa..hati manusia Allah yang gerakkan..kalau Allah suka..Allah pilih kita sebagai pemimpin Islam negeri..tapi kalau Allah pilih dan anda hancurkan amanah itu..maka tunggulah bala yang Allah turunkan..nauzubillah!!

Arak..ibu segala maksiat..ini bukan hadis palsu...IBU SEGALA MAKSIAT !!

KALAU IDRIS HARON TETAP NAK TUNJUK LAGAK LULUSKAN MAKA AAKJ JANJI AKAN PERANG DIA HABUS HABISAN..MAAF IDRIS..KITA TAK SEHALUAN..!!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger