Home » » Kekayaan Melampau : Majoriti Wakil Rakyat Pakatan Haram Dulunya Miskin

Kekayaan Melampau : Majoriti Wakil Rakyat Pakatan Haram Dulunya Miskin

Written By Unknown on 06/10/2014 | 11:13 am





Aakj mohon sangat kepada semua pembaca blog Aakj agar dapat membantu Aakj dalam siri yang bakal Aakj buat..siri bongkar kekayaan melampau pemimpin pakatan haram.

Selama ini mereka cuba menghasut Rakyat Malaysia agar bencikan pemimpin BN kononnya memiliki kekayaan luarbiasa..dalam masa yang sama mereka kumpulkan kekayaan secara senyap-senyap dan bila tiba masa sesuai mereka mula tunjukkan harta mereka kononnya rakyat takkan tahu atau perasaan tentang apa yang mereka buat.

Selama mana mereka nak sembunyikan harta maereka?

Ada yang beritahu Aakj bahawa harta yang mereka simpan selama ini bakal digunakan oleh mereka bila puok kera ni dah tidak lagi jadi Wakil Rakyat.

Tapi yang kat atas tu tak sabar..kononnya boleh tunjukkan sekarang kemewahan yang ada dan rakyat yang mengundinya tidak akan bising..kononnya dia adalah peguam terkenal..tuuihHH !! sebelum ni dok rumah teres je kot..!!

Mohon sangat sahabat-sahabat yang tinggal berdekatan dengan Adun-Adun pakatan haram ni..ambil je gambar rumah, kereta dan apa sahaja milik mereka yang diragui..yakinlah..Aakj dengar majoriti Adun Pakatan Haram datang dari yang tidak berduit..sama level dengan kita je sebelum ini.

Gaji Adun tak sampai RM5k sebulan..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger