Home » » Foto Remaja Bunuh & Perkosa Mayat Ibunya Sendiri

Foto Remaja Bunuh & Perkosa Mayat Ibunya Sendiri

Written By Azmy Klanajaya on 09/10/2014 | 9:58 pm




HOUSTON, KOMPAS.com — Seorang remaja membunuh ibu kandungnya dengan cara memukulnya menggunakan kayu sebelum dia menyetubuhi mayat ibunya.

Kevin Davies (18), dalam perbicaraan di mahkamah, mengaku telah membunuh Kimberly Hili, sang ibu berusia 50 tahun di kota Corpus Christi, Texas. Atas perbuatannya itu, Kevin terancam hukuman penjara maksima 99 tahun.

Di dalam mahkamah , para juri disajikan hasil soalsiasat para detektif dengan remaja itu yang menyerahkan diri kepada polis setelah melakukan kejahatannya.

Kepada polis, Kevin menyatakan, mulanya dia mencuba membunuh Kimberly dengan kejutan elaktrik menggunakan kabel dari perangkat permainan miliknya. Demikian seperti dilaporkan harian Corpus Christi Caller.

selepas usaha itu gagal, Kevin mengambil sebatang kayu dan memukul ibunya sebanyak 20 kali. Lalu dia mengaku melakukan hubungan seksual dengan jasad ibunya.

Setelah membunuh ibunya, Kevin tetap tinggal di apartemennya dengan niat membunuh saudara perempuannya saat dia tiba di rumah. Namun, Kevin membatalkan niat itu dan pergi meninggalkan rumah dengan menunggang basikal. 

"Saya memiliki hasrat untuk membunuh. Tampaknya hasrat itu agak berlebihan," kata Kevin kepada polis.

Masih dalam soalsiasat dengan polis, Kevin mengatakan, dia memiliki fantasi membunuh ibu dan saudara perempuannya. Jika boleh, dia akan membunuh mereka lagi.

Bahkan Kevin mengatakan, dalam fantasinya, dia mengenakan setelan rapi, memutilasi seorang gadis, dan memakaikan gaun sebelum bersetubuh dengan jasadnya. "Jika itu terjadi maka saya akan mengalami malam yang tak terlupakan," tambah Kevin.

Ketika polis menyoal alasan Kevin membunuh ibu kandungnya, dia mengatakan bahawa dirinya bosan dengan kehidupan dan tidak menyukai orang lain. "Saya bukan gila l. Saya waras. Saya tahu apa yang saya lakukan," ujar Kevin kepada penyiasat polis.

Dalam perbicaraan, Kevin bahkan tersenyum ketika seorang saksi mengidentifikasinya. Sidang itu tak berlangsung lama, juri hanya perlu waktu satu jam untuk menyatakan remaja itu bersalah.


Mirror
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger