Home » » Terbaru : Foto Anggota Polis Di Pukul Kerana Beraksi Biru Dalam Kereta Dengan Isteri Orang

Terbaru : Foto Anggota Polis Di Pukul Kerana Beraksi Biru Dalam Kereta Dengan Isteri Orang

Written By Unknown on 28/09/2014 | 8:04 pm

China; Gou Chiu dia berada dalam keretanya dan bertemu dengan cinta Lok Mee di tempat letak kereta Cinta untuk melakukan hubungan seks, tetapi kedua-duanya tidak mengetahui bahawa suami Lok Mee itu sedang bersembunyi.

Suaminya mempunyai syak lalu, Ch'en memanggil seorang sahabat beberapa untuk bertemu dengannya dan mereka menarik keluar Gou dari keretanya dan mengikat beliau pada tiang sebelum dicederakan.

Ch'en mendedahkan; "saya tau ada sesuatu akan berlaku lalu saya mengekori dia keluar.

"Saya tidak percaya dia keluar bersama dengan seorang anggota polis".

"Saya memanggil dan menunggu mereka hadir bersama supaya saya boleh mengajar mereka."

"Kejadian tu berakhir di situ, Bagaimanapun, mangsa sebagai polis dipaksa bogel sebelum dibawah ke balai polis tempat dia bekerja."Saya mau semua rakan-rakanya di tempat kerjanya dapat tahu yang dia adalah Seorang penipu dan menganggap kami orang yang lebik rendah darjar darinya."

Jurucakap Polis berkata, kedua-dua lelaki ditemuramah pegawai ini adalah seorang lelaki yang sudah berkhawin dan setakat ini dia tidak cenderung untuk mendakwa.Dia bagaimanapun menyerah lencana dan digantung sementara untuk siasatan.





sumber
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger