Home » » Penyokong Pas Buta Masa Mengundi Di Pengkalan Kubor

Penyokong Pas Buta Masa Mengundi Di Pengkalan Kubor

Written By Unknown on 25/09/2014 | 8:56 pm

Akhirnya Allah tunjuk juga pada Nik Aziz ketika Nik Aziz di hujung hujung usia..Allah tunjuk betapa kita sebagai manusia ni kena merendah diri walau punyai Ilmu Kalam lebeh pada yang yang lain.
Bayangkan betapa malunya Nik Aziz bila semua doa laknatnya ditolak Allah..bermula dengan doa pecah perut kepada PM Najib..doa KO Umno BN..dan terkini beberapa hari yang lepas..doa butakn mata pengundi dan minta Allah kerat lidah kepada yang menghina beliau..

Butakah pengundi Pas hinggakan meningkat jumlah majoriti undi pada BN? Buta hinggakan hanya nampak nama Calon BN "Ustaz Razi" dan tak nampak bulan? Sedangkan doa Nik Aziz minta butakan mata pengundi dan hanya nampak Bulan.

Siapa Nik Aziz nak minta doa Allah keratkan lidah orang yang menghinanya? Pernahkah Nabi saw minta doa Allah kerat lidah Abu Jahal? Siapa tak kenal Abu Jahal yang konsisten menghina Nabi saw dan yang canang Nabi sebagai gila? Nauzubillah.
Nampak gaya era ulama politik dah berakhir..Menteri Besar yang baru, Ahmad Yaakob walaupun bertaraf Timbalan Mursyidul Am..gagal untuk terjemahkan perjuangan Pas itu perjuangan Islam.

Pengundi Pengkalan Kubor telah menghantar isyarat yang amat jelas bahawa Menteri Besar Kelantan yang baru dan Nik Aziz serta Hadi Awang bukan lagi ulama yang tulin..mereka hanyalah Barua dan Broker Pakatan haram yang sebenarnya.
Faktor X untuk tarik pengundi sudah tiada lagi pada mereka bertiga..

Majoriti rasmi 2635 yang BN perolehi adalah petunjuk baru angin perubahan rakyat Kelantan yang inginkan BN kembali memerintah Kelantan insyaAllah.

Keputusan Rasmi

Bebas - 38
PAS - 7,326
BN - 9,981

Undi ditolak: 230
Majioriti 2,635

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger