Home » , » Penang ; Rakaman Lelaki Cina Maut Di Pukul Kerana Mencuri

Penang ; Rakaman Lelaki Cina Maut Di Pukul Kerana Mencuri

Written By Unknown on 29/09/2014 | 8:44 pm



Satu rakaman seorang lelaki cina yang dikatakan suspek mencuri sebuah telefon bimbit maut dibelasah. Dia dikatakan telah mencuri telefon bimbit dari seorang pemandu lori yang ditumpangnya dalam perjalanan menghala ke Bukit Mentajam.

Baru suspek belum disabitkan kesalahan sudah diterima hukuman maut kerana dibelasah oleh orang awam hingga mengakibatkan kecederaan yang serius. 

Agak-agak la kalau nak pukul pun jangan la sampai keterlaluan. Hanya sebuah telefon bimbit yang harganya tidak seberapa pun sampai sanggup mereka semua yang berada di dalam video tersebut hanya tahu melihat sahaja.

Sepatutnya mereka yang lain menenang si pembelasah tersebut supaya tidak bertindak keterlalauan. Nampak sangat tiada peri kemanusiaannya sampai melayang nyawa lelaki tersebut. Sedih aku melihat lelaki cina yang dalam keadaan terikat diseksa dalam keadaan sedemikian.

Bagi aku ini adalah kes bunuh yang sangat serius dan alasan kerana lelaki tersebut mencuri belum dapat dibuktikan. Dan diharap mereka yang bertanggungjawab dibawa ke muka pengadilan.


sumber



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger