Home » » N01 Pengkalan Kubor : Fitnah Zina, Calon BN Bakal Bersumpah Laknat Bersama Anwar, Stoppa & Mat Sabu ?

N01 Pengkalan Kubor : Fitnah Zina, Calon BN Bakal Bersumpah Laknat Bersama Anwar, Stoppa & Mat Sabu ?

Written By Azmy Klanajaya on 19/09/2014 | 12:27 am

Lanjutan dari pendedahan blog ini mengenai apa yang dikatakan hubungan sulit calon BN Pangkalan Kubor, Mat Razi Mat Ail sewaktu masih berkhidmat sebagai guru semalam, dia dilaporkan telah mengaku kepada beberapa pemimpin UMNO Pusat bahawa wanita yang dimaksudkan adalah isteri keduanya yang telah diceraikan.

Pengakuan itu bagaimanapun agak meragukan kerana tidak ada apa-apa dokumen yang boleh mengesahkan bahawa wanita tersebut telah diceraikan Mat Razi seperti mana yang didakwanya.

-fitnah bodow ni aakj ambik dari blog lembu anwarinas, http://negarapakatanrakyat.blogspot.com/2014/09/mat-razi-perlu-sumpah-di-masjid-telah.html?m=1

Aakj lihat puok kera ni makin tersepit di Pilihanraya Kecil Pengkalan Kubor..dah takde modal..kisah nikah cerai Calon BN pula cuba djadikan isu sensasi di sini.

Lembu upahan pakatan haram cuba heret perhatian pengundi Pas kononnya teruk sangat kes cerai hinggakan siap cabar Calon BN bersumpah di Masjid..

Pemimpin Pas pun turut terikut hingga lupa bila kes Stoppa Ali henjut pempuan di hotel dan kes Anwar henjut pelacur cina..ulamak Pas siap keluarkan fatwa karut kononnya video tu besi dan tidak boleh dijadikan saksi dalam kes zina!!

Calon BN mengaku bercerai..soal jodoh pertemuan dan tanah kubur ni Allah yang tentukan..kalau jodoh tak panjang..kita kena redha dengan qada dan qadar.

Kalau aakj jadi calon..aakj ajak Anwar..Stoppa dan Mat Sabu bersumpah laknat di Masjid Geting..musim hujan dan ribut petir ni elok sangatlah..nak tahu juga berapa langkah siapa boleh lepas keluar dari masjid dengan selamat...

Biar rakyat tengok..siapa yang berani..

Foto hiasan

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger