Home » » Foto Terbaru "Saya Memang Sayangkan Khairul..." - Abby Abadi

Foto Terbaru "Saya Memang Sayangkan Khairul..." - Abby Abadi

Written By Azmy Klanajaya on 29/09/2014 | 1:52 am

Menerusi laman Instagramnya, Abby Abadi menjelaskan sambutan hari jadi yang dihadiri beliau untuk seorang rakan istimewanya itu telah di salah anggap oleh peminatnya dan juga pihak media.





Agak panjang lebar juga tulisan Abby Abadi itu, kita lihatnya dibawah disamping beberapa gambar mereka dimajlis sambutan hari jadi Khairul Azli yang turut dihadiri beberapa rakan mereka yang lain.

"KAMI KAWAN BIASA' Yerrr... kami kawan biasa tp dia punya tempat istimewa di hati Sy.... kerana apa? Kerana dia selalu ada di saat Sy memerlukan teman bicara. Sejujurnya Sy mmg sayangkan En @khairul_azli ini sbb kami kawan lama.. dr zaman lagha, sy berhijrah... (rasanya dia pun hijrah sekali hehe) sampai Sy berkahwin hinggalah Sy bercerai.... dia tak pernah takde bila Sy perlukan.....

Baiknya lah dia, tak pernah berburuk sangka pd Sy sehingga Sy rasa bersalah sangat2 sebab............. (episod ni rahsia.. hehe.. Kalau ALLAH izinkan satu hari nnti Sy kongsikan k) Di mana silapnya ya kalau Sy meraikan Hari Jadi dia? Sy ada menganggu siapa2 ke utk mengembirakan hati teman Sy ni?

Bila kita sayang seseorang tak salah kita tunjukkan.. sekurang2 kalau Sy dah tiada nanti, adalah kenangan utk dia... Kenapa mesti berprasangka yg tak sudah2 ya? Orang lain pun ada je kawan lelaki.... siap2 berpeluk sakan lagi.. tp kami tak sbb kami takut ALLAH. Sy dah jelaskan dah ini bukan bf baru Sy.... tp kalau berjodoh dgn diaaa..

ALLAH Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hambaNYA k.... tp di saat Sy menulis ttg ini, Kami berstatus kawan sahaja.... 4tahun dah kenal dia. Harap penjelasan ini sedikit sebanyak dpt menutup prasangka yg bukan2 dr pemenat2 Sy k hehe... Doakan yg baik2. Jangan bercakap & menulis perkara2 yg diluar pengetahuan k.. Dosa wak.. nanti mati seksaaa.."

















Tak kisah la dengan siapa Abby nak berkawan sekalipun kan...asalkan masih dalam batas dah cukup dah....


Semoga penjelasan Abby ini mampu meredakan tanggapan yang tak elok kepadanya....


sumber
http://instagram.com/abby_abadi112

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger