Home » » Terkini ; Ustaz Nakhaie Ahmad Keluar UMNO

Terkini ; Ustaz Nakhaie Ahmad Keluar UMNO

Written By Unknown on 21/08/2014 | 6:06 pm






Bekas Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Nakhaie Ahmad yang menyertai Umno suatu ketika dahlu hari ini mengeluarkan kenyataan mengejutkan melalui Facebooknya, "Saya bukan Umno lagi".

"Mengapa saya harus keluar dari Umno? Saya menyertai Umno untuk perjuangan bagi menegakkan agama, memartabatkan bangsa dan negara.

"Perjuangan itu sudah tiada lagi dalam Umno kini. Tidak wajar lagi saya berada dalam parti yang sudah korup perjuangannya. Saya bukan Umno lagi," tulis Nakhaie dalam posting itu.



Ketika Aakj printskrin posting di dari Facebook beliau..sayangnya..bukan nak hina..8 jam punya timeline..6 yang LIKE dan hanya 2 komen.

Portal dan blog pro pembangkang terpaksa jadikan ianya satu berita penting semata-mata nak tunjukkan bahawa UMNO BN kononnya kehilangan ahli UMNO yang hebat.

Bagi Aakj..ahli UMNO yang hebat adalah yang tidak pernah tinggalkan perjuangan !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger