Home » , » Berapa Lama DAP Mahu Menzalami Driver Karpal Singh

Berapa Lama DAP Mahu Menzalami Driver Karpal Singh

Written By Unknown on 05/08/2014 | 11:11 pm

123456DAP BANGSAT (3)

Perlu  dibandingkan dengan makhluk apa perangai DAP ini sedangkan lembu yang jatuh dalam perigi buta pun diselamatkan oleh empunya nya.
Namun nasib bekas pemandu mendiang Karpal singh C. Selvam, seorang warganegara India yang kini terpaksa meringkuk dalam penjara hanya kerana disebabkan beliau tidak mampu membayar wang jaminan RM5,000 telah dibiarkan begitu sahaja sedangkan para pemimpin DAP kaya raya.
Manakala Ramkarpal Singh Deo anak ketiga mendiang memberi alasan beliau tidak dapat melunas wang jaminan kerana beliau juga adalah saksi kepada kejadian.
Yang telah disapina sebagai saksi hanya Ramkarpal sedangkan ramai lagi yang pro DAP layak jadi penjamin kepada C. Selvam cuma sedia sahaja apa yang perlu.
Sia-sia sahaja C,Selvam memperhambakan diri kepada keluarga mendiang Karpal Singh selama bertahun-tahun dengan meninggalkan Negara India demi mencari sesuap nasi ,namun dibiarkan jadi penghuni  penjar oleh keluarga pengamal undang-undang yang dikenali ramai.
Apakah ini misi balas dendam diatas kematian mendiang Karpal Singh?…atau mahu tunggu isyarat penunggu Gua Tempurung berhampiran  Kilometer 306.1 lokasi kemalangan.
Takkan seramai  pemimpin DAP yang begitu megah dengan laungan hak asasi manusia tidak ada belas kesian,sedangkan ramai para peguam yang pro Pakatan Rakyat membela para pengkhianat semasa perhimpunan “bershit”.
DAP para pimpinannya harus malu kepada Ketua Pemuda MIC, C Sivarraajh dan Datuk Huan Cheng Guan yang menyatakan kesanggupan untuk  membayar wang jaminan bagi membantu orang yang dizalami oleh para Jemaah DAP dari terus merana dalam penjara.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger