Home » , » Arak Di Temui Dalam Beg Imam Masjid...

Arak Di Temui Dalam Beg Imam Masjid...

Written By Unknown on 19/08/2014 | 11:20 pm

Seorang Imam masjid di Arab Saudi terkejut apabila beberapa botol arak ditemui di dalam beg miliknya. Imam itu baru sahaja pulang bercuti dari Malaysia.

Apabila tiba di lapangan terbang, imam terkejut apabila seorang pegawai bertanya tentang arak di dalam begnya.

Ini kata imam tersebut:
“Apabila pegawai kastam bertanya tentang minuman arak itu saya terkelu hilang kata-kata. Saya amat terkejut.

"Saya melihat terus ke arah pembantu rumah wanita dan dari riak wajahnya, saya tahu dia yang membawa minuman itu."

“Saya sungguh malu,”

Hasil siasatan kepada pembantu rumah itu, dia akui mengambil beberapa minuman dari hotel tempat mereka menginap tanpa diketahui imam tersebut.



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger