Home » » Rumah Ku Nan Terbakar : Pembalasan Tunai?

Rumah Ku Nan Terbakar : Pembalasan Tunai?

Written By Unknown on 05/07/2014 | 2:57 pm

Allahhuakbar !

Nampak benar ada iblis dikalangan manusia..tu hikmahnya bulan puasa bila Allah rantai iblis supaya dalam sebulan ini tidak mengganggu manusia untuk beribadat padaNya..jadi senang nak tau siapa iblis di kalangan manusia..

Rumah Ku Nan diulang siar kononnya baru je terbakar..sedangkan ianya kejadian tahun lepas. Lihat tarikh pada artikel yang disiarkan..seolah kejadian ini berlaku semalam.

Kesian Aakj tengok..ini kerana ada pihak atau iblis yang cuba pesongkan kenyataan Ku Nan tentang isu pengemis..tak perlu nak berbelit..tak usah nak sembunyikan bahawa kuta tidak tahu wujudnya "pengemis impot"..dari pelbagai negara..bahkan ada yang punyai sehingga puluhan ribu ringgit dalam akaun..khususnya pengemis dari Tanah Besar China.

Tapi iblis sengaja nak kenakan Pemimpin BN selagi ada ruang..putar sembelit kenyataan Ku Nan dan pesongkan pemikiran kepada dari pengemis kepada "manusia gelandangan"...

Bukan Aakj nak hina golingan ini..just anda p tanya mereka..yaa majoritinya sihat sihat belaka.."kenapa tak kerja"..tu soalan yang patut anda tanya..

Kita mungkin rasa seronok sebab dapat "bantu orang susah.."..pahala...itu yang tergambar dalam kepala kita..namun kita lupa apa maksud ASNAF yang wajib dibantu...janganlah kita huraikan sendiri..jangan kita tafsir sendiri apa maksud GOLONGAN ASNAF itu..kerana golongan ini sahaja yang Allah redha untuk terima bantuan sesama manusia.

Bersambung...wallahualam

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger