Home » » Tawaran Penampar Bekas KM Sabah, Zahid Tak Berani Angkat Muka?

Tawaran Penampar Bekas KM Sabah, Zahid Tak Berani Angkat Muka?

Written By Unknown on 05/04/2014 | 10:00 am



Musim "Tawaran Istimewa Tampar Menampar" nampaknya d Malaysia ni..

Bermula dengan kes Teresa Babi hina Islam..Teresa pucat lesi bila ada yang tawarkan RM500-RM1000 kepada yang berjaya tampar Teresa Kok..akhirnya tawaran itu sepi dan apa yang Teresa Babi dapat adalah telur busuk..emmm ore Kelate kata cakap saja jah..mulut luas..hati kecik...

Lepas tu bila insiden misteri kehilangan pesawat MH370..timbul Tok Bomoh yang gelarkan dirinya Raja Bomoh 1Malaysia yang dengan tanpa rasa malu buat Ritual ala-ala P.Ramlee & The Gang naik tikar terbang..kononnya ritual tersebut nak cari kat mana hilangnya pesawat MH370.

Ritual tersebut mendapat respon dari Menteri Belia, Khairy Jamaludin..beliau tegur Bomoh tersebut..memalukan negara..akhirnya Tok Bomoh 1Malaysia yang pernah jadi bodyguard Wan Azizah offer KJ "Penampar Buaya"..Bomoh tersebut mendakwa pernah Tampar seekor buaya dan buaya tu terus 'arwah'..hehe video Bomoh tersebut cabar Khairy Jamaludin d SINI

Semalam pula Zahid d cabar..emmmm nak tengok saja ke..atau Zahid dah hilang taring hahaha bukan aakj nak apikan..yelah dah bangka takkan nak ajak bertumbuk..Aakj cuma nak tengok bilalah Zahid Hamidi nak bangkit..nak tunjuk 'anak jantan' seperti sebelum Pemilihan UMNO baru-baru ini..setakat dok bobok saja..Aakj mampu buat lebih dari tu...

**bobok tu kalau sapa tak faham..call sahabat anda yang asalnya ore Kelantan..tanya depa hehe..


Asal kenapa Zahid nak d tampar ;

Insiden penculikan terkini melibatkan warga asing di Sabah mendorong bekas ketua menteri negeri itu menawarkan ganjaran wang untuk sesiapa yang dapat menampar Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi.


Ini ekoran kenyataan timbalannya Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar supaya pusat peranginan di pulau terpencil ditutup ekoran faktor keselamatan.

Datuk Yong Teck Lee menjanjikan RM500 kepada sesiapa yang dapat menampar menteri itu ekoran kegagalan keselamatan, yang menyebabkan warganegara China dan Filipina dijadikan tebusan lelaki bersenjata dalam insiden terbaru.

Selain itu, presiden Parti Maju Sabah (SAPP) juga menawarkan ganjaran RM1,000 kepada mana-mana anggota Parlimen untuk mengusulkan pemotongan gaji menteri dalam negeri, menteri pertahanan dan menteri pembangunan luar bandar.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger