Home » » Karpal Mati Bersama Rahsia Anwar ?

Karpal Mati Bersama Rahsia Anwar ?

Written By Unknown on 17/04/2014 | 9:43 am


Takziah Aakj ucapkan pada keluarga Karpal..bab mati ni kita tak boleh campurkan dengan emosi politik..kalau campu maka jadilah macam yang Pas satu ketika dulu..sampai ke liang lahad d politikkan..yelah..kalau orang UMNO meninggal dunia..Imam Pas dan juaknya yang bodoh takkan pi ziarah dan solat jenazah..nak uruskan jauh sekali..

Aakj terkenang dengan Mendiang Singa Singh ni..garang, hinggakan Nik Aziz, Hadi Awang dan juaknya yang lain kecut perut bila dia 'ngaum' hehe..terutama bab HUDUD.."Langkah Mayat Dia dulu kalau nak buat HUDUD.."..tu ayat yang Nik Aziz dan lain-lain pemimpin Pas tak mampu nak sangkal...semuanya kerana politik..kuasa dan harta !!

Paling hebat dalam sejarah hidupnya bila dia hentak Anwar.." Anwar Harus Bertaubat.."..."Cukuplah buat huru hara dalam negara ini.."...masa tu semua tercengang..apa maksud Karpal sebetulnya..kenapa tiba-tiba dia melenting dan amat marah pada Anwar ?

Kalau Aakj tak silap..Karpal bertempik hal ini ketika kes liwat terbaru Anwar..

Akhirnya..Karpal jadi Peguam Bela Anwar dalam kes liwat Saiful..malah pernah d katakan bayaran yang d terimanya amat lumayan..7 angka? entahlah kalau Aakj silap..Aakj minta maaf..orang dah mati..tak baik nak cerita tang buruk-buruk..

"Manusia Mati Tinggalkan Nama..Karpal Mati Tinggalkan 1001 Rahsia? "

Maaf lagi sekali..bukan nak kata kat Karpal..tapi masih tertanya-tanya tentang kemarahan beliau pada Anwar ketika itu...

Video Karpal marahkan Anwar d SINI

Wallahualam...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger