Home » , » Himpunan Berok GST 1Mei : Kumpulan Gay Selatan Tanah Air Bakal Hadir !!

Himpunan Berok GST 1Mei : Kumpulan Gay Selatan Tanah Air Bakal Hadir !!

Written By Unknown on 29/04/2014 | 10:32 am


Bodoh tak boleh di ajar..cerdik mampus takkan kita tumpang sebab cerdik yang menyesatkan !!

Semua isu nak berdemo..semua..sebab..tak puashati kalah dalam PRU..

Pelbagai nama d beri sempena pelbagai isu yang sengaja diputarbelitkan..nak tunjukkan pada rakyat Malaysia bahawa Kerajaan BN semuanya salah..tuuuiHHH kalau salah maka dah lama Rakyat Malaysia yang waras akan tolak BN..

Tiap kali berhimpun Aakj akan ada d Dataran Merdeka..d Padang Merbuk..di Stadium Merdeka..semuanya sama..muka sama..muka tu juga..yang paling kelakar bila kita tanya..tak penat ke datang berdemo  ?

"..apa nak penat..poket tebal..makan minum dijaga dan hotel diberi.."

"..dah jadi macam kerja part time..tu sebab kalau tak berhimpun rasa kosong je..kosong poket hehe.." tambah pelajar dari UM yang ingin dikenali sebagai Pian.

Kali ini lagi menarik, sempena perarakan Gay yang berlangsung di seluruh dunia, di Jepun pada Ahad lepas, klik d SINI...Aakj dikhabarkan ada kumpulan Gay dari selatan Malaysia yang bakal bersama di Himpunan Berok GST 1Mei ini..

"..kami tak mampu untuk ke negara yang HALALkan hubungan sesama manusia ini..jadi kami ambil keputusan untuk bersama Pakatan Rakyat, kami menumpang demo ini dengan niat baik, bukan nak buat kacau tapi demo aman, kami akan berarak dengan gaya kami.." - ujar Ketua Kumpulan yang ingin dikenali sebagai "Abg Strawberry"...( tuuuiHHH Aakj nak muntah masa interview dia..meluat la weyyyy...)

"..sesapa yang nak joint..sila berbaju T kolar V Hitam...atau Baju T warna hijau daun pisang.." - tambahnya lagi..

Kami akan berhimpun di luar pagar Masjid Negara tegasnya lagi.

"..Kerajaan BN tak pernah nak fikir masalah kami, tapi Pakatan Rakyat selalu dekati kami dan akan permudahkan urusan manusia seperti kami.."


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger