Home » » #pray4MH370 ; Jeneral TUDM Di Tohmah Buat Spekulasi

#pray4MH370 ; Jeneral TUDM Di Tohmah Buat Spekulasi

Written By Unknown on 09/03/2014 | 7:54 pm


Pasukan siber trooper pakatan haram 'cuba test' nak juga salahkan pihak berkuasa dalam operasi mencari dan menyelamat MH370 ini..puok kera ni dengan tanpa rasa malu dan berdosa membuat tohmahan dalam blog dan rangkaian anjing peliharaan yang lain d Facebook menuduh kononnya "Jeneral TUDM Buat Spekulasi" berhubung ada petunjuk yang berkemungkinan Pesawat MH370 buat 'turning back'..berpatah balik..

Definasi spekulasi cuba d gunakan untuk nampakkan Jeneral TUDM agak samar dalam operasi ini..

Sebenarnya anjing-anjing peliharaan Pakatan Haram ni nak tunjukkan kepada Rakyat Malaysia bahawa Kerajaan BN tak mampu handle insiden ini dengan baik..tu je tujuan sebenar depa..

Berita spekulasi seperti d SINI dan SINI..bodoh piang ke apa puok kera ni..!!

Di bawah ni kenyataan rasmi Jeneral d Sidang Akhbar siang tadi ;
Jeneral Tan Sri Datuk Sri Rodzali Daud pada sidang media di Hotel Sama-Sama mendedahkan wujud isyarat MH370 cuba berpatah balik berdasarkan maklumat daripada radar TUDM.

"Kami memiliki rakaman. Kami mendapati terdapat kemungkinan pesawat cuba berpatah balik," kat Rodzali hari ini.

"Ia dikesan dalam radar, kami lihat semula rakaman dan terdapat isyarat kemungkinan pesawat tersebut cuba berpatah balik...kami sedang selidik perkara ini.

"Ia diperoleh daripada radar tentera," katanya.

Menurut Rodzali, mereka cuba melakukan siasatan lebih mendalam bagi mendapatkan kepastian cubaan berpatah balik dan akan bekerjasama dengan agensi antarabangsa.

"Kami cuba bekerjasama dengan radar awam dan agensi antarabangsa untuk mendapatkan gambaran lebih jelas mengenai perkara ini," kata beliau.

Bagaimanapun, jarak sebenar MH370 yang berpatah balik tidak dapat disahkan lagi.

Sementara itu, Ketua Eksekutif MAS, Ahmad Jauhari Yahya berkata dengan pendedahan tersebut menambah persoalan memandangkan MH370 tidak pernah membuat sebarang panggilan kecemasan ke menara kawalan trafik udara.

"Biasanya apabila terdapat cubaan patah balik, bermakna pilot gagal untuk meneruskan rancangan asal.

"Biasanya selepas keputusan dibuat, ia akan direport ke ATC (menara kawalan trafik udara), tapi daripada maklumat kami dapat, tidak terdapat panggilan kecemasan dan kami masih tertanya-tanya," kata Ahmad Jauhari.

Aakj malas nak senaraikan nama blog puok kera yang bodoh piang ni..cukuplah sekadar aakj maklumkan cam ni je..bukan pertuduhan serius cuma cubaan burukkan Kerajaan BN tetap berterusan.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger