Home » » Malaysiakini Menang Anugerah Bukan Pilihan Rakyat Malaysia !!

Malaysiakini Menang Anugerah Bukan Pilihan Rakyat Malaysia !!

Written By Unknown on 01/03/2014 | 4:10 am

Photo: Hehe kalu hokni ada sapa nk bising tak..kah kahhh tringat lahad datu wehh\

perghhHH Portal yang selalu 'spin' apa juga isu yang d bawa oleh Kerajaan BN menang kategori 'Kecemerlangan Media Sosial" dalam program Anugerah Media Sosial & Blog Se Dunia 2014 beberapa hari yang lepas.

Entah apa yang cemerlang Aakj pun tak tahu..cemerlang spin? cemerlang putarbelit? cemerlang fitnah? haha atau cemerlang hentam Kerajaan yang memerintah Pusat?

Secara peribadi Aakj bukan dengar atau baca tentang betapa puok kera ni d latih putarbelit sesuatu isu..malah Aakj alami sendiri bagaimana wartawan portal jamban babi ni telah d halau keluar dari dewan satu program media sosial peringkat wilayah tahun 2013..tak perlu Aakj bagitau wartawan tu nama apa..cuma kalau dia terbaca artikel ini mesti dia tahu..

Terkejut juga..dok dalam satu dewan..dengar benda yang sama..tiba-tiba dia dah siap buat satu artikel putarbelit tentang kenyataan penceramah yang belum pun habis ceramah beliau..malu dia bila d halau..gambar dia pun aakj ada masa kena halau..saja malas nak letak kat sini..

Bukan niat nak cemburu pada Anugerah yang portal vavi ni dapat..cuma kita antara penggiat Media Sosial tak tahu wujudnya Anugerah ini malah majoriti penggiat Media Sosial samada juzuk politik ataupun hiburan ataupun santai..semuanya geleng kepala.."tak tahu dan tak dapat jemputan pun.." - Blogger Politik.

Malah Aakj pun tak tahu siapa penganjur..cuma terkejut jugalah bila nampak dalam gambar ni..KP Penerangan & Zaid Hamidi..

Mungkin Program Anugerah ini khas untuk portal dan blog yang hantuk kerajaan BN la kot haha..tapi yang pasti..Malaysiakini menang BUKAN dengan UNDI Majoriti Rakyat Malaysia..walaupun Aakj dengar ada undian dari juri awam yang mewakili 80% markah dan selebihnya adalah dari juri profesional katanya hahaha 

Kepada Menteri Penerangan..anihkan..dengar-dengar u allz pun antara penyumbang besar pada program ini? kalau tak betul aakj mohon maaf..kalau betul hahaha malas nak kata apalah




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger