Home » » Video Pengasas Pusat Tahfiz Mabuk !!

Video Pengasas Pusat Tahfiz Mabuk !!

Written By Unknown on 21/02/2014 | 7:00 am


Alhamdulillah, saya panjatkan kesyukuran kepada Allah kerana kebelakangan ini, ramai rakyat Malaysia telah mengetahui maklumat tepat mengenai SM Amin.

Sila baca kenyataan di bawah.

Andai diabaikan semual 'gelaran', nama sebenarnya, AZHAR WAHAB. Dia bekas ketua ajaran difaktwakan sesat pada Oktober 2004 kerana ajarannya didapati bercanggah dengan aqidah, syariat serta akhlak Islam.


Selain menjadi pengasas Al-Mansur Holdings Sdn. Bhd juga, Azhar, pembekal produk dipasarkan oleh pelajar Pusat Tahfiz Amal, PTA di Kedah.

Kini, dia hidup terlalu mewah.

 

Tafsirkan gambar di bawah.

Lazimnya, bahasa tubuh tanpa disedari mencerminkan sikap sebenar manusia. Barangkali wang telah menutup perasaan hormat di hati. Tatkala kaca disangkakan permata, begitu jadinya.

Azhar juga taksub merakamkan klip video muzik bersama 'artis' wanita. Konsert dianjurkan setiap kali album terbaharunya dilancarkan.





Di bawah antara produk keluaran syarikat Azhar, dipasarkan oleh kanak-kanak, remaja dan warga emas di restoran, stesyen minyak, kawasan Rehat dan Rawat Lebuh Raya serta di sekitar bank.


PTA tidak pernah melahirkan penghafaz Al-Quran sejak mula beroperasi lebih 10 tahun lalu. 


Perhatikan kelas di PTA dirakamkan oleh sumber saya, kosong dan berhabuk. 


Majoriti pelajar, bukan anak yatim, diperkudakan untuk menjual produk dibekalkan oleh syarikat Azhar. Antara mereka, gadis berusia 13 tahun, berasal dari Selangor, saya temui di Kota Bharu, Kelantan pada Ogos 2012. Dia terpaksa berdiri selama 8 jam sehari untuk menjual produk Azhar.



Aakj ; mabuk duniawi..mabuk d tipu iblis laknatullah..tuiiHHH !

Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger