Home » » Terbaru Selangor ; Foto Bogel "Romeo' Tumpas Di Tangan Wanita Filipina

Terbaru Selangor ; Foto Bogel "Romeo' Tumpas Di Tangan Wanita Filipina

Written By Unknown on 19/02/2014 | 1:35 pm


Subang Jaya, seorang jurumesin akhirnya terperangkap dengan mainan cinta mukabuku atau cinta alamaya bila dengan mudah tewas d tangan wanita Filipina..baru kenal dah serah gambar bogel..dan akhirnya kena 'pow' bodoh je dengan wanita tersebut RM1500 kalau tidak gambar bogelnya akan disebarkan

Romeo yang bekerja d Kilang kawasan perindustrian Subang ni baru saja kenal dengan wanita Filipina yang menggunakan nama samaran Trisha Rivera dan akhirnya kedua mereka bertukar gambar bogel..

Nasib baik gambar bogel si Romeo ni hanya dari aras dagu hingga ke kaki je hehehe..mengikut Romeo lagi mereka berkenalan dalam Laman Sosial Tagged

Wanita Filipina menggunakan nama Vlademir Banaag, alamat 30, Pieces Street Cruzville Zabarte Quezon City dan siap bagi no akaun bank untuk memeras ugut si Romeo ..siasatan akan dijalankan dibawah Sek. 385 KK.

Aakj selalu juga terima dalam inbox fren dari luar negara siap nak berkenalan dan minta email..entah apa depa nak buat denga email kita pun tak tau..kalau nak chatting..guna inbox jela..emm ni kira kes kecik je..ada wanita Malaysia sampai hilang berjuta kerana kemaruk Cinta Mukabuku !!


Foto hiase
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger