Home » » Terbaru ; Foto "Admin Page Murtad" Koma Di Hospital

Terbaru ; Foto "Admin Page Murtad" Koma Di Hospital

Written By Unknown on 23/02/2014 | 12:55 pm


Nauzubillah..Aakj agak terkedu bila terima foto ni dari sahabat maya aakj..khabarnya suspek yang d dakwa pengendali Page Facebook yang ekstrim.."Murtad In Kelantan' dan "Murtad In Pantai Timur" terlantar d hospital yang tak pasti d mana lokasinya.

Aakj masih ingin dapatkan maklumat lanjut tentang isu yang mampu timbulkan kemarahan umat Islam Malaysia..ingin dapatkan kepastian yang SAH..benarkah beliau yang buat "Page" ini..bimbang juga kita dok tuduh orang tanpa bukti yang SAH..yelah kalau kita lihat kes Josephine Mary yang d katakan hina Sultan Selangor dan Hina Islam akhirnya bukan beliau yang buat..bekas teman lelakinya yang buat, klik d SINI dan akhirnya dah d berkas polis semalam..

Artikel yang Aakj paparkan semalam d SINI

Yang pasti ada kisah menyayat hati tentang Juli Jalaluddin ini..insyaAllah aakj akan kisahkan sedikit tentang apa yang beliau lalui seawal usia 5 tahun..malam ni aakj akan keluarkan artikel khas berkisar sejarah hitam beliau..

Allahhuakbar mohon beri petunjuk..apakah benar dia yang menghina Islam atau ada insan lain yang ambil kesempatan d atas kelemahan beliau atau guna identiti beliau..



Bersambung...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger