Home » » Red Warrior Hampir Tersungkur ; Peminat Nyaris Bakar Stadium?

Red Warrior Hampir Tersungkur ; Peminat Nyaris Bakar Stadium?

Written By Unknown on 12/02/2014 | 8:19 am



Juara bertahan F.A 2013 THE RED WARRIOR malam tadi menang tipis 3-2 keatas PKNS didalam pusingan pertama suku akhir piala FA di Stadium Sultan Mohammad IV Kota Bharu.Berbekalkan kemenangan tipis Kelantan akan bermain diaksi timbal balik ditempat lawan pada 18hb Feb 2014.

Aksi permainan yang hambar dilihat seolah pasukan Kelantan yang masih tercari-cari rentak permainan dapat dikagumi.Dengan barisan yang diketui oleh Mohd Badri yang menjaringkan gol pertama untuk musim ini gagal mempamerkan prestasi sebenar bersama pasukan yang keseluruhan pemain-pemain baru musim ini.

Ekoran prestasi hambar dengan kekalahan 1-2 dengan pasukan Perak sebelum ini didalam perlawanan liga Liga Super baru ini.Rata-rata memberi komen berikut.

" Napok tak berapa hebat pasukan Kelantan lani,main pun slow tak serupo mulo",kata seorang peminat kelantan yang ditemui di warong kopi sambil menontong siaran langsung bersama peminat yang lain.

"Nak jadi juara tahun ni napok samar-samar kalu takdop hok kaki gol",tambah mereka.

Apa pun harapan seluruh peminat pasukan The Red Warrirors dibawah jurulatih baru Steve Darby dapat mengekalkan anak buahnya dengan corak permainan yang lebih mantap dimasa-masa akan datang.

Aakj ; Hehe..loni peminat Kelantan dah cool and calm..tok srupo mulo..peminat team lain pulok yang ganas shhhh hahahaha gengster terowong..kalu tak Kelantan terkenal dengan 'gengster bakar stadium' hehe syabas guys



Oleh AzAw Kel
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger