Home » » Hospital Raja Perempuan Zainab II ; Ada Ketua Jabatan Sakit Jiwa?

Hospital Raja Perempuan Zainab II ; Ada Ketua Jabatan Sakit Jiwa?

Written By Unknown on 20/02/2014 | 11:28 am


Kelantan..maaf Aakj mohon terlebih dulu..dah lama dah aakj dengar cerita mengenai seorang Ketua Jabatan yang bertindak lebih jarum dari ubat niehhh !!

Lagak bagaikan "Orang Besar" yang kebal dari teguran hinggalah perangai yang tidak mencerminkan lansung etika dalam bidang kedoktoran.

Maaf bukan niat nak burukkan sapa-sapa..cuma "cili" ini Aakj hantar untuk sapa yang makan maka pedasnya akan terasa..kalau yang tak terasa tu maka cili yang Aakj hantar ni bukan untuk dia atau dia ni jenis keras lidoh haha..

Bayangkan dalam situasi gawat..kecemasan..tak kiralah kecemasan apa pun..kecemasan nak lahirkan baby ke atau apa juga kecemasan d dewan bedah..atau ketika staff nak berak..kalau dia sampai maka kena layan dia dulu baru pesakit?

Paling gila aakj dengar dia selalu cakap sorang diri.." Otak tak berjalan kalau duduk" hahaha kalau benar maka berat ni..aakj masih menyiasat..keh keh keh jadi C.S.I la pulak.

"..dia marah kalau kami duduk.." - sambung pelawat yang kebetulan dengar Ketua Jabatan ni mengamuk kalau staff dia duduk d kerusi sambil buat kerja..dia nak semua berdiri???

Ada saksi dari kalangan pelawat nampak semua kerusi d angkat keluar dari bilik pejabat...

..bersambung..Aakj masih menunggu kesahihan cerita dan harap-harap cerita ni hanya mimpi..

Share this article :

+ comments + 1 comments

2/21/2014 11:51 pm

Betul tu...mmg kisah benar.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger