Home » » Apakah Adlin Sudah Di Penjarakan?

Apakah Adlin Sudah Di Penjarakan?

Written By Unknown on 21/01/2014 | 12:21 pm


Nauzubillah !!

Jauh d sudut hati..Aakj terasa berat hati nak pamirkan apa yang lahanat anjing ni buat kat Facebook dalam usahanya yang d lihat konsisten untuk menghina Islam !

Berat hati kerana ada foto yang aakj rasa sensitif untuk pamirkan d sini..seolah olah aakj juga turut menyebar foto-foto yang tak sepatutnya d sebar dalam alam siber ini. Namun tergerak hati nak tanya..dan PERTANYAAN ini ada SERIUS..bukan sekadar buang masa ketik 'keyboard' laptop..

Walaupun aakj tahu ini bukan kes baru..kes beberapa tahun yang lalu namun tiba-tiba ianya muncul kembali..muncul d saat yang sama..seolah-olah sudah d rancang bahawa ianya akan muncul ketika ISU AKIDAH bergema..kalau isu ni reda maka anjing iblis ni juga akan reda.

Ketika d awal kemunculannya dulu..kalau tak silap aakj..beberapa tahun yang dulu dan status menghina Islam yang d buat d Facebook dengan nama "Adlin Binti Abd Jalil (Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara)" ini mula d buat laporan polis oleh banyak pihak d seluruh negara..malah pada tahun lepas juga d khabarkan banyak laporan polis telah d buat.

Persoalan timbul..apakah status laporan polis tentang lahanat yang nampak bebas sangat menghina Islam d Facebook ini?

SKMM..Jabatan Agama, Menteri Agama, KDN dan jabatan yang berkaitan..Rakyat Malaysia nak tahu..Umat Islam Malaysia pun nak tahu..Zahid? takkan nak suruh otobot siasat dan tangkap? maaf aakj tanya je ni..

Mohon dedahkan status kes ini..pelisssssss !





wajah identiti makcik hajjah sitt al wuzara



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger