Home » » Anwar Selamatkan Si Ketot Dengan Terma "Menyerupai", Hadi Sebut "KERTAS" ?

Anwar Selamatkan Si Ketot Dengan Terma "Menyerupai", Hadi Sebut "KERTAS" ?

Written By Unknown on 22/01/2014 | 9:00 pm




pergHHHH ayat untuk selamatkan Sam Ketot dah mula keluar dari mulut hapak Anwar Bin Ibrahim..ayat yang nak redakan kemarahan ahli dan penyokong serta Rakyat Malaysia tentang bagaimana BODOHnya tahap Ahli Parlimen Pakatan Haram !

Petang tadi kalau tak silap d Ibu Pejabat Pas Celaka d KL, Anwar, Kit Siang dan Hadi buat sidang akhbar kononnya nak selamatkan apa yang telah d buat oleh Sam Ketot dan pemimpin parti anak beranak Anwar..pijak dan bakar 'Lambang Bendera" Negara Jepun !!

Anwar dengan selamba keluarkan ayat "MENYERUPAI" Bendera Jepun haha sebiji cara dia kilas bila video yang d dakwa beliau dan pelacur sedang berzina.."muka macam saya tapi bukan saya".."mirip" "menyerupai" hahaha gilooo...yang kelakar..Hadi Awang yang ada d sebelah Anwar terangguk-angguk nak mencelah tapi tak berjaya..yelah Anwar bimbang Hadi yang bodoh pening tu akan keluarkan 'fatwa auta' "BESI" hahaha nanti Hadi sebut "KERTAS" !!

Anwar dengan muka cuak kerana dia tahu kesan dari perbuatan bodoh bangang puok dia tu bakal menimbulkan ketengangan satu hari nanti d Jepun..bimbang laa dia dan kuncu babinya bakal d HARAMkan terus masuk Jepun !!

Mungkin itulah ayat yang paling lojik dan akan d terima selamanya oleh pengikut dan penganut pakatan haram..tu sebab skandal seks Stopa dan YB Jamban juga penganut mereka percaya..sebab "MENYERUPAI" dan Hadi Awang, ulama politik jamban akan keluarkan autanya...BESI !!

Aakj dah mula dengar..ada rakyat Malaysia kena dajal d Airport Jepun gara-gara balas dendam kerana PIJAK dan BAKAR lambang atau bendera Negara mereka !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger