Home » » Pemuda Pas Kelantan Bodoh Bertingket ; Baru Ada Akaun Facebook?

Pemuda Pas Kelantan Bodoh Bertingket ; Baru Ada Akaun Facebook?

Written By Unknown on 21/12/2013 | 12:00 pm



Kesian ambo baca berita kat bawah..mangkok tingkat kat atas ni cari glamor ke apa? tak pernah tengok puok kera dia dok hina orang lain ke..tuuuuiHHH boddoww serupo sekut tawar gulo..

Apa puk kera tak kata kat BN..kat UMNO kat PM..kat isteri PM..kat pemimpin BN dan UMNO..mangkok jamban bertingkat ni tak pernah tengok FB..blog? stupid berganda..!!

Kononnya nak tunjuk pada Ahli bahawa dia buat kerja la tu hahaha...baru menang baru ni la kot..baca niehh ;

RANTAU PANJANG – Ahli Pemuda Pas Pantau Panjang mendesak pemilik laman sosial, memohon maaf secara terbuka kerana bertindak melampau dengan mengutuk rakyat Kelantan menggunakan perkataan babi.

Ketua Dewan Pemuda Pas kawasan, Mohammad Zailani Mohd Yunus berkata, pihaknya turut terkilan kerana pemuda berkenaan yang dikenali sebagai Shahriman Omar mengaitkan semua penduduk di negeri ini dengan isu Syiah.

Menurutnya, mereka memohon pihak berkuasa menahan lelaki terbabit kerana menyemai perasaan benci sekali gus menyebarkan fitnah.

Secara tidak langsung katanya, mesej individu tidak bertanggung jawab ini turut memberi kesan kepada naungan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V.

Berhubung isu ini, beliau berkata, pihaknya tidak mahu menuduh mana-mana pihak tetapi memohon pihak berkuasa menanganinya dengan telus.

“Kami mohon individu ini dikenakan tindakan sewajarnya kerana dengan sengaja menaikkan kemarahan penduduk seterusnya membuat fitnah terhadap keseluruhan penduduk.

“Kami tidak mahu perkara ini terhenti di sini sahaja kerana lambat laung akan menjadi wabak atau ikutan pihak lain,” katanya selepas membuat laporan polis di balai polis Rantau Panjang, semalam.

Dalam laman sosial ini, penulis didapati berkongsi status di laman sosial, mengutuk kepimpinan Pas dan rakyat Kelantan keseluruhannya dengan perkataan yang kurang sopan.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger