Home » » #PRKSgLimau ; Penyokong Pas Menghina Mangsa Kemalangan !!

#PRKSgLimau ; Penyokong Pas Menghina Mangsa Kemalangan !!

Written By Unknown on 04/11/2013 | 9:00 am



Allahhurabbi !! Tenang menghadapi ujian !!
Malam tadi, Puteri Umno dari Bahagian Merbok, Zuraidah Hashim terlibat dalam kemalangan motosikal dan kereta d Dun Sg Limau. Zuraidah yang bermotosikal d katakan d rempuh oleh sebuah kereta yang hilang kawalan menyebabkan kecederaan patah kaki kanannya.

Apa yang menyedihkan, menurut sumber..kebetulan kejadian itu berlaku d hadapan bilik gerakan Pas dan dengan bongkaknya salah seorang penyokong Pas yang bertelekong labuh yang ada d situ mengherdik "..itulah balasan Tuhan pada kamu yang buat kerja UMNO.."

Bukannya mangkok taik tu nak tolong...siap perli lagi..produk Pas yang d hasilkan melalui ceramah-ceramah politik tahap vavi !! sori..bukan ambo emo tapi sedih bila makin lama bukannya elok perangai puok kera ni..makin Allah tunjukkan betapa sesatnya perjuangan yang akhirnya poket pemimpin mereka kembong..perut penyokong sendiri kempis kebuluran !!

Terima kasih kepada Ketua Puteri Malaysia YB Mas Ermieyati Samsudin yang bergegas ke Hospital Sungai Petani untuk melawat anak buahnya yang amat tenang menerima ujian Allah swt ini..turut sama mengiringi YB Mas Emi adalah Ketua Puteri Merbok sendiri, Norhamidah Azmi.





foto ehsan sahabat utara

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger