Home » » #PRKSglimau ; Jabatan Agama Kedah Benarkan Anwar Kuliah Agama Di Masjid Batu 16 ?!!

#PRKSglimau ; Jabatan Agama Kedah Benarkan Anwar Kuliah Agama Di Masjid Batu 16 ?!!

Written By Unknown on 01/11/2013 | 11:12 am


MAMPUS !! PARASIT !!

Makin dekat dengan hari mengundi..nakin gila puok pakatan haram, makin terdesak..mana tak paniknya..jumlah yang datang dengar ceramah Pas hanya sekitar 10-45 orang sahaja setiap malam..

Tabung kutipan tak dapat d buat..duit orang kampung tak leh tak sakau lagi..petugas yang jaga karung guni sakau duit masih belum bergaji..penceramah datang dengan minyak kereta sendiri tak dapat nak claim..semua jadi gila..akhirnya Anwar dan Tian Chua d bawa demi nak tarik pengundi datang dengar ceramah !!

Bukan setakat banner..poster..malah penjaja yang totok Pas d upah menjadi barua pakatan haram untuk sebarkan bahawa malam ini Anwar dan Tian Chua bakal gegarkan masjid Batu 16 Sungai Limau..ini yang ambo dengar dari sahabat utara ambo.

Jabatan Agama juga terpalit..menurut sumber bilik gerakan pakatan haram..Jabatan Agama Kedah penuh sesak dengan parasit pakatan haram jadah..betul ke?

Apakah Mukhriz nak berdiam diri dengan membiarkan Jabatan Agama d pergunakan oleh manusia yang tak pernah tunjukkan walau sekalai bahawa perjuangan mereka adalah perjuangan Islam yang sebenar !

Anwar mulakan langkah selepas PRU13 dengan tonjolkan imej Islamik..kononnya beliau alim lebih dari Ulama yang ada d bumi Malaya ini..gerakan hipokrit Anwar bermula d Adelaide..tonjolkan kebolehan memperbodohkan jemaah dengan membaca Khutbah stail baru !!

Khabarnya Anwar dan Tian Chua bakal d kawal rapi oleh GENG 30..yang kononnya serpihan Pekida..

"..anwar sengaja buat waktu maghrib supaya selepas saja Imam habis berdoa..beliau terus bertazkirah..kalau d halang..beliau akan kata UMNO halang orang nak tazkirah ilmu d masjid.." - jemaah masjid

Kita sama-sama tengok..apa Jabatan Agama Kedah akan buat malam ini !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger