Home » » Muktamar Pas 2013 ; Undi Jawatan Timbalan Presiden Di Kira Semula ? Foto Mat Sabu Masuk Bilik Kiraan Undi?!!

Muktamar Pas 2013 ; Undi Jawatan Timbalan Presiden Di Kira Semula ? Foto Mat Sabu Masuk Bilik Kiraan Undi?!!

Written By Unknown on 24/11/2013 | 1:00 am



pergHHHHH !!

Ambo tak nak tuduh..tak nak fitnah..cuma ambo mohon d cerahkan sikit (pencerahan) mengenai foto d atas yang sedang ligat menjelajah alam maya terutama facebook..harap-harap gambar keras ni tidak membawa apa-apa maksud pertuduhan hehe..

Apapun ambo tak terkejut dengan Mat Sabu menang besar dengan mengalahkan so call ulamak parti..hehe belakang Mat Sabu bukan setakat anwarinas..malah pemimpin dapiG pun mungkin harapkan Mat Sabu menang..anda boleh pikir sendirilah kenapa mereka nak sangat puok ulamak politik kalah..cu pikir sejenak..kenapa tiba-tiba keluar isu HUDUD d saat pemilihan parti dan ada sandiwara desakan kononnya nak semak semula..nak kaji semula hubungan antara Pas dan Dap yang kononnya banyak memberi ulasan tentang Islam yang buat Rakyat Malaysia celaru..

Perati molek..team mana yang menang besar..puok ulamak politik d kalahkan dengan mudah..tak mampu untuk lawan team yang liberal otaknya.

Tengok foto dan anda tahu betapa mewahnya kereta puok ni pakai..duit datang dari mana..ambo tak tuduh kata ada bantuan ghaib berupa duit atau dana d salurkan untuk menangkan seseorang..ambo tak nak fitnah yang tu..hehe jauh sekali nak tohmah dari mana datangnya kemewahan puok ni..

Tahalul Siyasi sudah basi....

Kalau baca d blog sahabat ambo ;

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan PAS Pusat Asmuni Awi memaklumkan kiraan undi jawatan Naib Presiden PAS perlu dibuat semula bagi memuaskan hati semua pihak.

Jelasnya perbezaan jumlah menyebabkan keperluan untuk mengira semula undi dan akan diketahui esok selepas proses pengiraan semula siap diadakan.


Baca selanjutnya d SINI

PENING..PENGUNDI HANYA 1200++ JE...keh keh keh


foto asal ehsan twitter @soloridejer ;




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger