Home » » Muktamar Pas 2013 ; Pemuda Pas Tidak Mampu Setanding Pemuda PKR & DAP ?

Muktamar Pas 2013 ; Pemuda Pas Tidak Mampu Setanding Pemuda PKR & DAP ?

Written By Unknown on 23/11/2013 | 12:07 pm




TONG KOSONG !!

Kesian Pas bila wakil AMK yang tak nak sebut nama kondem suara Pemuda Pas lesu..takde idea baru, terkial-kial mencari formula baru untuk tarik hati anak muda supaya suka kat Pas..

Pandangan AMK yang nampak sangat pemikiran dah rosak teruk bila dengan sinis kata Pemuda Pas tak peka perubahan dunia masa kini, tak ikut arus perdana dan dengan tanpa rasa dosa kononnya Islam boleh berubah mengikut zaman..mangkok ni tahu ke apa makna "zaman Nabi saw hingga ke kiamat.."..Pemuda Pas memang jahil bab ni..tambah pula suara sumbang wakil pemuda parti anwar yang d lihat seolah-olah tak puashati dengan muktamar pemuda pas kali ini..kosong !!

"Perubahan dan pembaharuan juga diperlukan seiring dengan rentak semasa, ini yang Pemuda PAS sepatutnya terokai. Bukan lagi sekadar masih bergantung kepada idea-idea lama," - wakil AMK yang taknak namanya d sebut..

Pemuda PAS juga digesa supaya melihat realiti sebenar dan memahami politik negara, bukan semata-mata bergantung kepada tarbiah ataupun ideologi parti mereka kerana ia tidak akan membawa mereka sampai ke peringkat tertinggi.

Pemuda masih terkongkong dan takut melawan arus..malah ada suara yang dengan berani tempelak bahawa BUDAYA ANAK PINAK masih kuat dalam Pas..kat mana mereka ni dahulu..kat mana mereka ni bila kita buat demo Bersih 1,3 dan 3 ? hahaha marah benar bunyinya..alih-alih jadi pemimpin dan akhirnya dapat kerusi Wakil Rakyat..

"lihat apa jadi dengan bekas Ketua Pemuda dan anak Nik Aziz..dah dapat jadi Ahli Parlimen..suara dah mula hilang, sibuk cari projek kot.." - pemerhati

"Adakah dengan usul tersebut mereka rasakan selepas ini Pemuda PAS akan mampu berdiri setinggi dengan pemimpin muda PKR ataupun DAP?
"Adakah Pemuda PAS mampu mengeluarkan sebuah polisi dan dasar negara dalam kerangka masyarakat majmuk negara?" - pemerhati
Ambo lihat gema tong kosong Pemuda Pas sekadar nak tunjuk pada Ahli atau perwakilan bahawa mereka yang menang itu layak d namakan sebagai Calon PRU akan datang..tu jelah yang ada..puok ni dah nampak..nak ganti yang uzur dalam PAs..terlalu ramai jumlahnya..yang boleh d ganti hahaha..

foto hiasan je tu


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger