Home » , » Foto Cara PM Najib Makan Durian Jadi "Isu Negara" !!

Foto Cara PM Najib Makan Durian Jadi "Isu Negara" !!

Written By Unknown on 30/11/2013 | 11:00 am


Isu paling besar semalam yang d mainkan oleh cytroop Pakatan Haram adalah PM makan durian dengan sudu..foto yang d kira amat 'menjijikkan' mereka..foto yang mampu atasi isu Gaji Adun Selangor yang naik antara 100-300%..foto yang kononnya mampu alihkan segala isu keburukan pakatan haram...tuuuuihhhHH bolOO !!

Entah apa yang ada dalam kepala otak bernanah mangkok taik pakatan haram..isu PM Najib makan durian dengan sudu d jadikan seolah-olah isu makan makanan haram..ini saja level cai pakatan haram dalam usaha alihkan isu yang pakatan haram hadapi, bermula dengan kekalutan pembubaran cabang PKr d Sabah, kemelut Lim Guan Eng d Penang dan terbaru Adun Selangor makan tidur je sepenggal yang lalu d hadiahkan GAJI berlipat kali ganda !!

Ambo tak perlu nak ulas cara makan durian atau apa cara sekali pun yang anda semua praktikkan..tapi sebagai manusia yang waras dengan otak yang tak bernanah..adalah gila kalau cara makan seseorang kita jadikan isu hahaha seolah-olah ini isu NEGARA !

Kalau timbulkan balik isu YB Jamban yang mirip Azmin Ali, kenapa jadikan jamban tempat berzina tu logikla juga..hahaha atau isu kenapa manusia mirip Anwar hanya ambil masa 8 minit sahaja beraksi dengan pelacur China dengan bayaran RM2400..kenapa 8 minit? atau isu kenapa tiba-tiba ada isu wanita mirip anak Anwar yang d katakan ada hubungan berahi dengan Pensyarah beliau sebelum nikah dulu..Isu sebeginilah yang lebih baik d lontarkan pada Rakyat Malaysia agar tidak padam hahaha...

Teruk sangat ke KPI yang d tetapkan oleh bos pakatan haram jadah ni pada cai trooper mereka..kalau tak hentam PM Najib maka gaji tak jalan, kalau tak reka fitnah terhadap Isteri PM juga syoruu bakal melepas? hahaha berat puok ni..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger