Home » » Video ; Apa Anwar Buat Dengan Elli Wong Di Australia?

Video ; Apa Anwar Buat Dengan Elli Wong Di Australia?

Written By Unknown on 21/10/2013 | 10:00 am



Alhamdulillah..hanya tak sampai 12 orang pelajar Malaysia d Australia datang untuk tadah telinga d rancangan TV rangkaian ABC Australia untuk mendengar celoteh politik bodoh Anwar dan seperti biasa Anwar akan ambil kesempatan mereka cerita kononnya Kerajaan Pusat menyekat dengan memberi amaran keras agar pelajar Malaysia jangan hadir d program tersebut.

Mak Ayah pelajar Malaysia terutama yang berbangsa Melayu usah bimbang..hanya 2-3 orang saja pelajar terlibat..tu pun ambo rasa yang Mak Ayah mereka memang totok pakatan haram jadah..jadi anak mereka buat apa saja d luar negara depa tak kisah.

Selebihnya..pelajar bangsa Cina rakyat Malaysia dan kita makin jadi tak hairan dan bertambah yakin bahawa Cina pakatan haram jadah akan tanam benih 'gila kuasa' ini selamanya..mereka makin berani..yelah..mak bapak mereka yang tanggung..mereka berduit maka tak heran dengan amaran disiplin dari Kementerian Pendidikan Malaysia..mereka tidak terikat dengan biasiswa !!

Anda cuba fikir sejenak..mangkok taik kunyit ni d ajak untuk sertai program ini atau beliau lobi dengan duit untuk masuk program ini? bkan nak tuduh hanya sebagai pencerahan..hehe

Ironinya..buat apa Elli Wong bersama Anwar? Apa ke jadah Wakil Rakyat Dun ada d sana? datang sebagai delegasi wakil Selangor untuk tarik pelabur atau nak leburkan apa yang ada d antara dua paha? tuuuiHHHH !! anda percaya dengan mangkok kunyit taik yang ada dua selera seks? ambo tak tuduh ni wehh..ambo tanya..kalu terkasar..maaf lah..

Foto hiasan je tu..tiada kena mengena dengan cerita..





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger