Home » » #PRKSgLimau ; Mahfuz Fitnah BN Tabur Duit Untuk Menang !!

#PRKSgLimau ; Mahfuz Fitnah BN Tabur Duit Untuk Menang !!

Written By Unknown on 25/10/2013 | 9:30 pm


DESPRATE !!!

Pas Kedah d lihat mula sawan dan tak ketahuan bila mulakan ceramah dengan serangan fitnah terhadap BN..Mahfuz sebagai kepala jentera menuduh Barisan Nasional bakal tawarkan duit kepada pengundi dengan cara ambil foto kertas undi sebagai bukti untuk claim duit !!

Tidak cukup dengan tuduhan bodoh tu..Mahfuz cuba heret Sultan Kedah dalam isu KUIN yang mana keputusan Kerajaan BN Kedah mengarahkan pelajar berpindah ke kampus lama..kononnya Kerajaan BN Kedah tidak menghormati Sultan Kedah sebagai Yang Di Pertuan Agong yang merasmikan KUIN satu ketika dulu.


Malah, Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz juga d kritik melulu kononnya tidak pedulikan rakyat Kedah kerana sibuk dengan agenda parti..mungkin Mahfuz bingai ni nak kaitkan Mukhriz dengan pemilihan UMNO baru-baru ini yang mana Mukhriz menawarkan diri d jawatan Naib Presiden parti.

Mahfuz juga cuba alihkan perhatian rakyat Dun Sg Limau kononnya BN perlu kempen berhemah dan beliau nak supaya suasana harmoni d kekalkan..pandai mangkok taik Dap ni berlakon..tanya Mahfuz..Samseng taik kucing mana yang sibuk dok jaga pintu masuk kampung..siap dirikan khemah lagi..siap kepung kereta orang lagi dan dok berlonggok kat jambatan waktu malam?

Kalau tak percaya..cu pi masuk Kg Bukit Choras..kenapa ada Samseng Taik minyak yang d import dari luar dok melonggok kat situ?
Share this article :

+ comments + 1 comments

10/26/2013 8:43 am

duit felda itu apa kes?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger