Home » » #PRKSgLimau : Calon Pas Bakal Ketua Pemuda Pas Pusat?

#PRKSgLimau : Calon Pas Bakal Ketua Pemuda Pas Pusat?

Written By Unknown on 30/10/2013 | 10:30 pm



Cita Cita Tinggi Melangit..hangit !!

Semua mata memandang..semua telinga pasang dengar..semua tumpuan fokus pada Pilihanraya Kecil Dun Sungai Limau..bagi pemimpin Pas..sudah kedengaran riuh rendah..majoritinya menggunakan Pilihanraya Kecil ini sebagai medan berkempen untukk kedudukan masing-masing d Pemilihan Jawatankuasa Pas Pusat hujung tahun ini..

wahHH bukan main 'pegawai-pegawai khas' Calon Pas, Azam Samad dengan bongkak mula canang penduduk Sungai Limau..kiranya Azam menang maka beliaulah yang akan ganti tempat Nasarudin Tantawi sebagai Ketua Pemuda Pas Malaysia..

Suara sumbang ini keluar kerana kenyataan Nasarudin dan anak Nik Aziz, Nik Abduh tidak akan pertahankan jawatan mereka d peringkat pemuda..kononnya nak bagi laluan pada orang muda..walhal mereka berdua dok susun nak naik lebih tinggi..nak redah kedudukan Mahfuss dan veteran yang lain..yang d lihat sudah berkarat..sudah tidak berfungsi dalam Pas..

Sekadar info..Nasarudin cerdik..dia bakal d rempuh dan bakal kalah teruk kiranya masih pertahankan kedudukannya sebagai Ketua Pemuda Pas Pusat..ye lah..isyarat sudah d beri..Nasarudin Tantawi kalah dalam pertandingan merebut jawatan Naib Ketua Bahagian d Temerloh baru-baru ini..semuanya kerana sejak menjadi Ahli Parlimen..beliau mula hidung tinggi !!

"..Calon Pas ni belajar tinggi..hingga ke Syria..belajar agama..kerja jaga Tadika milik PAs Kedah dan juga Ketua Pemuda d bahagiannya..dia layak jadi Ketua Pemuda Pusat.." - sumber bilik gerakan pakatan haram


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger