Home » » Gambar Ular Sawa Baham Kanak-kanak 4 Tahun

Gambar Ular Sawa Baham Kanak-kanak 4 Tahun

Written By Unknown on 05/10/2013 | 10:18 pm




Ular sawa ini telah ditangkap oleh penduduk Kg Cahaya Baru Masai johor selepas membaham seorang kanak-kanak berumur 4 Tahun
Share this article :

+ comments + 3 comments

10/06/2013 4:17 am

Saalam...maafkan saya abg azmi saya rasa ini tidak benar dan hanya khabar angin didalam whatapp.
ini rumusan saya :
http://daengselili.blogspot.com/2013/10/tiada-kanak-kanak-ditelan-ular-di-johor.html

10/06/2013 11:59 am

tq bro..maaf atas ralat ini..saya terima dari email seorang kawan..hehe rupanya foto ini ramai lagi yang tak tau..apapun ampun d pinta

10/06/2013 3:32 pm

gambar ular sawa di thailand ni n saya pernah pos di page saya

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger