Home » » Nurul Izzah Cari "Pak Cik Guard Airport" Untuk Bergambar Demi Karier Politik?

Nurul Izzah Cari "Pak Cik Guard Airport" Untuk Bergambar Demi Karier Politik?

Written By Unknown on 27/09/2013 | 5:00 pm



Sebagai Anak Ketua UMUM..sebagai Wakil Rakyat Parlimen yang mana beliau mampu bertanding d mana saja dia suka dan sebagai Naib Presiden Parti kerana parti milik Ayah dan Ibunya..Nurul Izzah terpaksa berhempas vavi agar namanya tidak tenggelam dalam arus politik yang makin tak bersamanya..

Keputusan PRU13 yang baru ni pun masih ramai yang tak percaya beliau boleh menang..dengar-dengar d kira lebih dari sekali..ada unsur fitnah dan penipuan dari puok pakatan haram? kononnya nak selamatkan nama anak Ketua UMUM yang jawatannya haram d pertandingkan. Kalau tak benar yang aakj dengar maka aakj minta maaf..

Kini nama beliau makin teruk..makin tenggelam..last..baru ni khabarnya Bos TV3 mungkin tertidur d jamban..Nurul Izzah muncul d rancangan 3R..shhh syarikat yang menerbitkan 3R khabarnya anak Tun M, Marina Mahathir yang tidak bersama UMNO BN..ye ke...sila klik SINI.

Tak puashati..walau dapat keluar TV3 namanya makin terus tenggelam..menurut sumber bilik gerakan pakatan haram, nama beliau d bayangi Azmin Ali, beliau cuba ambil kesempatan dengan cerita hot minggu ini d dunia maya..Kisah Bini Mat Yo yang d katakan berlaku kurang ajar dengan Pak Cik Azman Nayan yang bertugas sebagai Pengawal Keselamatan..Nurul Izzah bergegas..tumpang tuah..tumpang glamor..buat temujanji dan akhirnya beliau berjaya BERGAMBAR dengan Pak Cik Azman Nayan.

"..macam ni ke taraf Ahli Parlimen Pembangkang? Otak gila glamor..macam dah takde cara lain nak tonjolkan khidmat pada rakyat.." - saksi yang kebetulan ada waktu Nurul Izzah tercungap untuk bergambar.

Nurul Izzah nak Rakyat Malaysia tafsir apa bila lihat foto ni ?
-nak Rakyat Malaysia puji kerana kononnya perihatin?
-nak Rakyat Malaysia kata dia bodoh sumbat serupo biskut tawar guloo?
-nak Ahli partinya puji melangit ?

Rakyat Malaysia tidak bodoh...!!!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger