Home » » Kempen 1 Rumah 1 Harakah ; Tolak Sumber Berita Media Sosial

Kempen 1 Rumah 1 Harakah ; Tolak Sumber Berita Media Sosial

Written By Unknown on 09/09/2013 | 3:00 pm


Kecoh jentera pakatan haramjadah bila ada mangkok dari Pas, YB Ustaz Idris Ahmad yang d katakan telah mengeluarkan kenyataan paling bodoh dalam sejarah perjuangan parti, TOLAK penggunaan Facebook, Twitter dab Blog yang entah dari mana SUMBERnya..

Hanya Harakah sumber terbaik dan ianya adalah Lidah Rasmi Pas dalam proses penyampaian maklumat..

Idris Ahmad berkata semasa beliau merasmikan Mesyuarat Agong Dewan Muslimah Bukit Gantang kelmarin.

"..Pas dah makin bongkak..kali ni berani mereka tolak jentera cyber..dua tiga hari lepas Kepimpinan Pas cuba tonjolkan Kepimpinan Melalui Ulamak..golongan profesional d ketepikan..cubalah dan kita tengok PRU14.." - sumber bilik gerakan pakatan haram.

" Pemimpin Pas wajar dan wajib tahu..berita dalam Harakah adalah berita media cetak..berita dalam internet adalah medium terbaik dan terpantas untuk d salurkan pada ahli atau penyokong..kami tak pernah burukkan penggunaan Harakah.." - King Jesen (Jentera Cyber)

Apa yang aakj nampak..Pemimpin Pas dah mula gerun dengan Jentera Cyber mereka sendiri..maklumlah dah hampir Mesyuarat Pemilihan Pemimpin, maka banyak cerita tang moral pemimpin mereka bakal d dedahkan oleh Jentera Cyber mereka sendiri..

Sebaliknya kalau guna Harakah, pemimpin tertentu boleh kontrol dan ianya kelebihan pada puok yang kontrol akhbar fitnah Pas itu. Hadi Awang nampaknya tak selamat..beliau bakal d ganti..begitu juga Nik Aziz..beliau dah uzur..nak tengok diri sendiri pun dia tak larat..ni nak tengok rakyat camana?

Akibat kegusaran yang melampau inilah maka Saf Kepimpinan Pas mungkin mengeluarkan arahan agar BACA HARAKAH SAHAJA !

Demokrasi dah lama mati dalam Pas !!






Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger