Home » » Foto ; Kempen "20 Sen" Pakatan Haram GAGAL !!

Foto ; Kempen "20 Sen" Pakatan Haram GAGAL !!

Written By Unknown on 28/09/2013 | 11:00 pm


Walk Against 20 sen anjuran Angkatan Muda Keadilan (AMK) Sarawak dengan kerjasama SAMM Malaysia yang bermula dari Bangunan Wisma Hopoh ke Padang Merdeka tidak mendapat sambutan daripada rakyat Sarawak khususnya di Kuching.

Dengan hanya sekitar kurang 50 orang sahaja mereka yang bersama AMK Sarawak berbanding jumlah penduduk Kuching seramai lebih 500,000 orang, jelas perhimpunan haram Walk Against 20 sen GAGAL.


Menjadikan isu kenaikan minyak 20 sen sebagai isu utama yang dibawa AMK Sarawak dan SAMM dengan meminta rakyat Sarawak berjalan kaki pergi kerja dengan berjalan kaki. Dengan tema itu ternyata ia gagal kerana mana mungkin pergi kerja berjalan kaki juga AMK Sarawak hanya retorik untuk mengelirukan rakyat.




Walk Against 20 sen juga telah menyebabkan jalan raya di Kuching sedikit sesak dengan perjalanan mereka di jalan raya menganggu pergerakan kereta.




Terima kasih rakyat Sarawak kerana berfikiran rasional dengan tidak terjebak dengan dakyah AMK Sarawak yang sememangnya menyusahkan rakyat. 

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger