Home » » Video Perancangan Anjing Pakatan Haram Nak Hapuskan Sultan !! Tangkap !!!

Video Perancangan Anjing Pakatan Haram Nak Hapuskan Sultan !! Tangkap !!!

Written By Azmy Klanajaya on 20/08/2013 | 1:03 pm



tuuuiHHHH !! aku ludoh dululah..!!

Mangkok ni dah banyakali sangat melalut..tak perlulah aakj tulis panjang lebar huraikan apa yang ada dalam kepala karat anak anjing pakatan haram yang mencari nama..yang dok gila kejar glamor dengan bercagarkan kononnya kelulusan dari luar negara..tuuuuiHHHH lagi sekali..aakj peduli apa dengan kelulusan yang kita pun tak pasti tahap mana..malah luluslah setinggimana pun tapi kalau hidup tidak selari dengan apa yang Nabi saw buat maka sia-sia saja ilmu itu.

Ulama SU'..itulah yang bakal d hadapi oleh ummat Islam akhir zaman, itulah musuh sebenar ummat Islam..itulah cabaran yang kita kena hadapi..

Puok kera ni, puok Ulama SU' adalah golongan yang guna agama untuk kepentingan peribadi..mereka hanya laungkan kononnya demi agama..tapi sebaliknya mereka fikir bagaimana nama mereka popular dan senang kumpul kemewahan dengan cara mudah..akhirnya mereka mulai kumpul bini...

Golongan kera dalam jagaan ini akan putar belitkan firman dan hadis untuk sesuaikan dengan perjuangan peribadi mereka..ishhh banyak lagilah modus operandi puok kera ni..sabar..aakj akan selak satu persatu.

Mangsa utama puok kera ini adalah..masyarakat yang tiada Ilmu dan pada masa yang sama dahagakan Ilmu..bila datang mangkok jamban ini..maka orang kampung nga-nga bila dengar hadis dan quran yang d baca dengan lenggok ciptaan arab mana pun kita tak tahu..pergHHH dengar je NAHU arab dengan lenggok lidah ala-ala gemersik arab tu..maka orang kampung atau bandar yang amat KURENG Ilmu mula kata.."ooOOO..aaaaAAA..hebatnya ustaz ni..saya tak pernah dengar tafsir ni..."

Kepada pihak yang d berikan amanah..apalagi yang nak d tunggu..TANGKAP dan SIASATlah..ini video bukannya besi seperti yang hadi awang pertahankan aksi zina antara Anwar, Stoppa dan pelacur !!

..bersambung..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger