Home » » Foto ; Wanita Pencuri Di Kenduri Kahwin Berjaya Di Tangkap

Foto ; Wanita Pencuri Di Kenduri Kahwin Berjaya Di Tangkap

Written By Azmy Klanajaya on 20/08/2013 | 11:00 am









Memalukan! Wajah Wajah Penyamun Betina Bertudung Yang Dicekup Ketika 'buat kerja' Di Rumah Kenduri Tersebar.. (Gambar-Gambar)

Assalamualaikum kepada warga kepala batas.. berwaspada la anda semua sekiranya ada menghadirkan diri ke majlis rumah terbuka.. majlis kenduri kendara... baru tadi kami dapat tangkap satu sindiket mencuri di rumah kenduri.. sindiket yang menhantar dengan kereta jenis MyVI di tepi jalan.. 2 orang lagi pergi wat kegiatan mencuri di rumah kenduri.. modus operasi mereka.. berbaju kurung... muka manis..buat buat mcm kenal tuan rumah.. dan memakai beg tangan besar.... awas semua....

Niat bukan untuk mengaibkan orang itu..tapi sekiranya anda nmpak muka org ni.. berhati hati la.. mungkin ada org lain lagi.. pemandu kereta MyVI itu berjaya melarikan diri.. kes ini berlaku di satu majlis kenduri di PAYA KELADI TENGAH Kepala Batas.

Mereka adalah sindiket yang menyasarkan rumah kenduri tepi jalan... di dalangi oleh orang tempatan... menggunakan kereta perodua MyVI... tip untuk kenal mereka senang je... no 1, salam dengan tuan rumah tak kasi duit.... no 2... sibuk tanya di mana bilik pengantin, no 3. duduk relex di ruang tamu sambil jeling jeling kiri kanan... jaga jaga.-sumber fb

gambar atas bertarikh bulan mac tahun ni...suspek kes mencuri di rumah kenduri beralamat di tanjung malim...bulan 3 tahun ni.. cuba tengok.. ada persamaan tak? satu malaysia depa pusing...

Kes ni memang diketahui berlaku di seluruh negara dengan modus operandi yang hampir sama. Pesanan aku kepada tuan rumah yang nak mengadakan majlis kenduri kahwin tu, simpanlah barang barang berharga di tempat yang selamat dan sukar untuk dicapai oleh sesiapapun. 


Jadikan kes ini sebagai pengajaran. Tahniah juga aku ucapkan kepada pihak yang berjaya cekup dua ekor penyamun betina ini.

sumber : Puteri Avon
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger