Home » » #PRKKualaBesut : NIk Aziz & Azhar Idrus Berlumba Keluarkan Fatwa Karut !

#PRKKualaBesut : NIk Aziz & Azhar Idrus Berlumba Keluarkan Fatwa Karut !

Written By Unknown on 19/07/2013 | 9:17 pm


Cara Pas dari dulu memang tak pernah nak berubah..selagi hidup puok kera ni akan buat apa saja terhadap UMNO BN demi survival parti yang dah nak masuk kubur.

Dari pemimpin yang berlabel ustak hinggalah kepada ahli parti yang tak tahu apa tentang politik..semuanya akan jadi IBLIS yang akan menyesatkan siapa saja demi nak lihat hancurnya UMNO BN..paling sadis dan hina bila beramai-ramai solat dan doa untuk kehancuran UMNO satu ketika dulu.

Kini d Pilihanraya Kecil Kuala Besut, lagi sekali..puok celaka ni guna dan bermain dengan hadis dan firman Allah swt..dengan mudah d perdayakan iblis yang dah lama bersarang d hati..puok kera ni serang UMNO BN dengan FATWA KARUT..samada fatwa baru atau FATWA SESAT yang d RECYCLE !!

Nik Aziz melemparkan hujjah yang dangkal dengan menuduh UMNO mengajar umat Islam kedekut :

-Umno merosakkan pemikiran rakyat dengan menyediakan pelbagai kemudahan termasuk masjid hingga menyebabkan umat Islam menjadi kedekut..

Nik Aziz juga tak pernah hiraukan samada bulan puasa atau apa saja bulan yang ada..beliau tetap memfitnah semberono :

-“Umno suruh buat masjid, tapi mereka sendiri tidak sembahyang. Mereka hanya nak dapatkan kontrak buat masjid sahaja.."

-“Kenapa saya kata tidak akan buat masjid? kerana Umno khianat kepada otak orang Kelantan. Mereka buat banyak masjid, surau. Akhirnya orang Kelantan menjadi kedekut.."

Lebih bodoh dari itu, Nik Aziz menempelak UMNO dengan hati yang penuh zulmat :

-“Cari duit hanya buat rumah, beli tanah, beli kereta…masjid tak buat. Ini satu kecelakaan yang menimpa,” 

Malah Nik Aziz juga menunjukkan tahap ilmu agama yang d pelajarinya..katanya lepasan India dan celup d tahun akhir d Mesir tanpa pernah beritahu kita apa pengkhususan sebenar beliau ambil..nak kata dia ambil Tafsir Quran atau Tafsir Hadis takkan beliau tak tahu nak bezakan antara Islam dan Kafir ? Kalau dah tak terima Islam tu maknanya Kafir ni tak minat dengan Islam..

-“Apa yang tak kena dengan PAS? PAS sebut tentang Islam…yang tolak Islam bukan Cina, tapi Umno yang menolak Islam,” -Kenyataan boddow berganda dari Nik Aziz yang bakal jadi pegangan perjuangan ahli Pas yang kosong Ilmu agamanya. Bakal d jadikan panduan hidup dan bakal jadi Fatwa yang akan d bawa sampai mati..nauzubillah !!

Apa yang aakj tulis kat atas tu adalah apa yang keluar dari mulut Nik Aziz semalam d ceramah politiknya d Kuala Besut. Nampak sangat beliau tercabar dengan FATWA KARUT Azhar Idrus yang d lihat popular d kalangan Ahli Pas seluruh Malaysia terutama anak muda Pas yang jahil tentang apa itu AGAMA sebenarnya !

Penyokong dan peminat Azhar Idrus, Ustak Cari Makan dengan megah tanpa rasa berdosa menyebarkan FATWA KARUT Azhar :

"Siapa yang memberi undi menjatuhkan Kerajaan Islam maka dia menempah tiket ke Neraka.."..walaupun nampak FATWA KARUT ini d keluarkan Azhar dalam keadaan takut takut atau 'playsafe' tetapi puok kera ni menterjemah bahawa hanya Pas Celaka yang perjuangkan Islam..




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger