Home » » Ceramah Himpunan Anak Kera #505 Malam Tadi Memalukan ! Kosong..Kosong..Kosong !!

Ceramah Himpunan Anak Kera #505 Malam Tadi Memalukan ! Kosong..Kosong..Kosong !!

Written By Unknown on 22/06/2013 | 2:30 am



Seperti biasa..acara yang kononnya nak bakar semangat dengan pelbagai tuduhan dan hinaan pada UMNO dan BN yang d buat sebelum acara kemuncak akan d buat d Dewan Perniagaan Cina d KL..dan biasanya penceramah-penceramah yang hampir 20 orang mewakili pelbagai kumpulan akan pegang 'mic' dan bercakap dengan nada memekik..mengutuk UMNO BN..kononnya nak bagi semangat..akhirnya..acara 'biasa' ini GAGAL !!

Malam tadi..sempena Himpunan Anak Kera 505, label baru bagi Himpunan Huru Hara Bersih yang jijik..sekali lagi d buat d tempat yang sama dan d hadiri penceramah yang tak pernah reti nak ceramah..sekadar memekik terlolong..macam minta nyawa..akhirnya memalukan diri mereka sendiri..penuh dengan kerusi kosong !

Ada yang lagak bagaikan ulama..buat fatwa kononnya Kerajaan BN adalah Kerajaan Haram..dengan tangan bergelang besi..'ulama hapak' ini juga dengan lantang menghina perjuangan Melayu UMNO !

Kehadiran tak sampai pun 400 orang d dalam dewan yang kerusi d susun hampir 2000 buah..yang jelas..wakil Pas begitu ketara hambar kehadirannya..Mat Sabu dan Khalid Samad nampak terkial-kial berucap.

Aakj nok sukko pun ada..kelihatan pejuang maya, Blogger upahan pakatan haramjadah juga dok geleng-geleng kepala..mencari sudut terbaik..kononnya yang hadir malam tadi penuh hingga ke luar dewan..

"..tuan puan yakinlah kat luar dewan ramai yang tak boleh masuk.." - Bard bodoh cuba bodohkan hadirin yang datang !

Aakj dan sahabat-sahabat aakj pandang sama sendiri dan senyum..gila..jurukamera puok kera ni dok cari juga 'angle' terbaik nak siarkan dalam blog masing-masing betapa ramainya yang hadir..tuuuiHHH baka penipu !!

Esok..anda bandingkan foto puok kera ni dengan Foto sahabat-sahabat aakj d Padang Merbok !!
Share this article :

+ comments + 2 comments

6/22/2013 2:58 am

Memang ramai ... tapi sebahagian besarnya dah masuk jamban .... kerana senak perut.
kahkahkah

6/22/2013 10:06 am

Rmai rmai rmai .....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger