Home » » Anwar Mengorat Lagi Untuk Meliwat ?!! Pendedahan Bekas Peguam !!

Anwar Mengorat Lagi Untuk Meliwat ?!! Pendedahan Bekas Peguam !!

Written By Unknown on 10/11/2013 | 3:00 pm


Budak itu sememangnya tahu Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual, kata bekas pembantu peguam bela Anwar, Yuktes Vijay.
“Ini kerana Anwar pernah cuba mengoratnya sejak berjumpa dengannya. Namun keakraban budak itu dengan peguam Anwar, di mana budak itu ibarat anak angkat kepada peguam Anwar telah membuatkan Anwar memberhentikan perbuatannya itu.
“Itupun selepas budak itu memarahi Anwar melalui telefon kerana cuba cakap kotor. Namun pada budak itu, amalan LGBT memang lumrah kerana pemikiran ala Barat disebabkan kehidupan di UK semasa menghabiskan kursus undang-undangnya,” kata Yuktes dalam artikel terbaru di blognya, yuktesvijay.blogspot.com bertajuk “Operasi Charter 77.”
Menurut Yuktes, budak itu mula menyesali mengidolakan Anwar selepas diperkenalkan dalam satu operasi yang dinamakan “Operasi Charter 77.”
“Operasi Charter 77 mula berkuasa di negara Malaysia pada tahun 2000 dan berjalan hingga ke hari ini. Ia dinamakan sempena sebuah dokumen yang sama.
“Dokumen itu amat bermakna bagi penaung utama Anwar yang merupakan seorang warga asing yang dibenci ramai. Ia bertindak sebagai simbol permulaan campur tangan warga asing yang berbangsa Yahudi dalam hal ehwal negara lain.
“Malah, kandungan Charter 77 digunakan sebagai pencetus pelbagai insiden (berselindung) di sebalik nama demokrasi.
“Charter 77 bertangungjawab melahirkan BERSIH, Himpunan Hijau, Malaysiakini, Lawyers For Liberty dan Malaysia Chronicles. Kini, impak operasi Charter 77 adalah pada tahap yang maksima,” kata Yuktes lagi
Baca selengkapnya tulisan Yuktes sila layari yuktesvijay.blogspot.com/
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger