Home » , , , » Ambil Pekerja Yang Tidak Sokong Kita ; Pandangan Khairy Jamaluddin Di Campak Ke Longkang

Ambil Pekerja Yang Tidak Sokong Kita ; Pandangan Khairy Jamaluddin Di Campak Ke Longkang

Written By Unknown on 25/08/2014 | 7:00 am


Semalam Aakj luahkan pandangan Aakj d SINI..

Amat memalukan bila komen yang Aakj terima dari akaun Facebook Aakj bila 100% tolak dan tidak setuju apa yang KJ nyatakan berhubung isu PEKERJA KERAJAAN yang tidak sokong KERAJAAN yang memerintah.

Malu tak? Jangan ingat kita belajar sampai Oxford maka kita boleh bodohkan semua ahli parti dan seluruh rakyat negara ini.

Aakj tak sabar nak tunggu laporan post mortem tentang pencapaian Sukan Komanwel yang berlangsung d Glasgow baru baru ini. Untuk makluman sahabat semua..inilah pencapaian terburuk negara di Sukan Komanwel ini..TERBURUK !!

Kj minta pengurus atau sapa yang bertanggungjawab supaya undur kalau prestasi buruk..habis tu sebagai Menteri Sukan..kira tak bersalah ke? Nak tunggu postmortem apa lagi..dah kita Menteri..undur sajala.

Janganlah buat kenyataan untuk GLAMORKAN DIRI !! tak kemana politik GILA GLAMOR !!

Cukup-cukuplah panggil mereka tu PENJAWAT AWAM !! mereka adalah PEKERJA KERAJAAN..itu nama asal mereka..sapa yang tukar ni !!

...bersambung...teringat dulu ada kawan Aakj hentam KJ setiap hari agar KJ jangan jadi pemimpin orang muda..kini sepi..kenapa $$$....ehhh silap tanda ni nak letak sebenarnya - ????..tanda soal..bukan tanda $$$ tu ye..silap..

Baca apa komen mereka :

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger