03/05/2014

Melaka Terkini ; Foto Adun DAP Di Tangkap Polis Kerana Gila ?


Kecohhhh kononnya nak bantu Rakyat tapi Polis datang tangkap !!

Puok kera ni akan guan apa saja isu untuk naikkan sokongan Rakyat Malaysia kepada mereka dan sanggupbuat apa saja untuk burukkan Kerajaan BN seburuk buruknya tuuuuiHHH !!

Nampak tak apa yang Aakj nampak.."Potong Besi Cerucuk' yang kononnya bakal mengancam nyawa nyawa penduduk..seperti gambar kanak kanak di bawah..

Isu ini amat simple..

pertama..panggil pihak yang berkenaan dan minta mereka buat sesuatu untuk elakkan tragedi buruk berlaku..

kedua..lagi mudah..kita sebagai penduduk..tak perlu panggil Wakil Rakyat untuk selesaikan masalah ini..ambil penutup untuk 'cover' besi yang terjulur..

ketiga..kalau kita Wakil Rakyat..inikah jalan terbaik kita nak tunjuk kepada Rakyat bahawa kita amaaaat berani..amaaaat cerdik ? orang lain tak leh pikir ke cara ni? hahahah bodoh punya Wakil Rakyat !!

Tahu ke mangkok taik ni..bila besi cerucuk itu d potong maka ianya merosakkan keseluruhan 'foundation' untuk menara? kena buang dan buat balik asas itu..bukannya boleh sambung dengan glue atau salotape..bodoh..jenis belajar takat mana pun Aakj tak pasti mangkok ni..

Kalau u all tanya Aakj..senang je..ambik kotak atau tong..tutup ke..takkan nak tutup dengan saji..tuuuiHH lagi sekali atas kebodohan DAP ini !!

Memang patut d tangkap..atas sebab bodoh..tidak siuman..dan rosakkan harta awam !!

Kalau nak jadi hero..pergi benteras sarang PELACUR !!




No comments:

Post a Comment