31/05/2014

Manusia Yang Sertai Pakatan Rakyat Adalah Manusia Celaka !!


Maaf Aakj pohon..bukan maaf kerana kata puok kera ni CELAKA..tapi maaf artikel ni agak kasar..ye kasar sebab sudah sampai masa Aakj luahkan apa yang terbuku dihati ini..tuuuiHHH !!

Baik dari Ulamak Jadian Pas hinggalah manusia yang dulu hidup senang lenang dalam Kerajaan BN..semuanya celaka !!

Bermula dengan Nik Aziz suka celakakan UMNO BN..maka berduyunlah manusia iblis dalam Pakatan Haram mula jadikan CELAKA sebagai peanis mulut dalam menyerang UMNO..yaa kenapa UMNO..jawapannya semua dah tahu..sebab UMNOlah tulang belakang BN selama ini..

Formula nak hancurkan BN cukup mudah..hancurkan UMNO !!

Terbaru, Adun Babi dari Pulau Pinang..kononnya CELAKA ini biasa je bagi orang Pulau Pinang..bagaimana dengan PARIA? cu tengok VIDEO mangkok babi dap dengan selamba panggil India Teluk Intan PARIA d SINI..Kalau di Kelantan..Keling dan Paria ni biasa je...

Malam tadi anak Arwah Tun Gaffar yang gemok badak masa jadi bos kat MARA dulu..kini bersama Pakatan Haram..juga dengan selamba kata kat UMNO dan Tun M..CELAKA !! Klik d SINI..mangkok babi Tamrin ni lagi CELAKA..dah habis dia kaut apa yang patut masa dalam Kerajaan BN..bila dah tak dapat lagi dan lagi..terus serang UMNO...bodoh !

Puok Kera ni bukan main lagi seronok boleh CELAKAkan manusia lain di pentas ceramah mereka..UMNO ada? hahaha patutlah Aakj tak d beri peluang naik ke Pentas..kalau tak dengan Nik Aziz pun Aakj mampu hamun..tuuuiHHH dia ingat dia sapa !!

Syabas Penceramah UMNO..kita bukan jenis serang manusia dengan ayat ayat yang membawa kepada cerminan peribadi kita..

Kalau bagi kat Aakj..Anwar..Stoppa..dan ramai lagi yang akan Aakj sumpah maki dengan perkataan lebih dari CELAKA..apa tak CELAKA nya..LIWAT..ZINA..LANGGAN PELACUR..lepas tu yang paling CELAKA bila ada pula Ulama Jadian yang kata ITU SEMUA BESI..tuuiHHH memang CELAKA !!

Aakj rasa setakat ni dululah..kalau lagi panjang Aakj ketuk kisah CELAKA ni..makin panas pula kang hahaha BABI lah !!


No comments:

Post a Comment