03/05/2014

#GST Update ; Foto Lelaki Bawa Pistol & Berjubah, Siapakah Mereka ?




Peserta Himpunan Bantah GST Bawa Pistol..!!

Heboh di alam siber mengenai rakaman gambar seorang "peserta" Himpunan Aman Bantah GST semalam bawa pistol. 

Aakj dok perati 2 keping gambar ni sudah menjadi topik hangat baik di FB maupun blog pakatan haram..Apakah persepsi yang cuba ditimbulkan?

Benarkah ini foto ini? atau sekadar impose dari cerita lain seperti foto kononnya ada yang mati atau yang di tangkap bergari kerana cetuskan pergaduhan di Dataran Merdeka? (klik d SINI)

Aakj nak tanya..macamni ke cara Polis Malaysia bawa senjata ke tempat himpunan huru hara? Ini ke S.O.P ? Fikirlah sendiri..wahHH kira berani betul bawa senjata..sendeng kat pinggang..nak tunjuk apa? nak tunjuk "aku ni polis?"..hahaha sori la derr..Polis Malaysia adalah Polis terbaik dunia..tak perlu nak berbelit untuk doktrin jahat anda..tuuuiHH !!

Tang lelaki berjubah pula..puok kera ni mula takut dengan bayang sendiri..nak tuduh tu UMNO BN hantar ke ? gilOOO..takkan dah fobia dengan pakaian Islamik begitu..ramai lagi yang pakai pelik bahkan yang seksi dok menjerit tu tak apa ke? itu kira geng laa..hahaha bodoh !

Anda lihat..anda fikir..anda nilai !!

awas!!
lelaki yg berjubah dan berserban hitam tu disyaki dalang yg menimbulkan huru-hara di himpunan kenduri rakyat di dataran merdeka kelmarin.



No comments:

Post a Comment