05/03/2014

"Penjenayah Bunuh Polis Itu Tidak Menghairankan.." - Wakil Rakyat BABI !!






"Penjenayah bunuh polis itu tidak menghairankan, tetapi bila polis yang sepatutnya menegakkan undang - undang membunuh tahanan, itu masalah.." - Wakil Rakyat BABI, Arif Babidin..ehh Bahardin


Aakj nampak puok kera ni memang cuba cari jalan nak pikat hati rakyat kononnya nak jadi Hero Rakyat dengan memijak perasaan anggota keselamatan dan kaum keluarga mereka. Puok babi ni rasa mungkin jumlah UNDI Anggota PDRM & Keluarganya amat kecil berbanding dengan UNDI keluarga banduan dan rakyat yang sokong parti haramjadah mereka..tuuuiHHH !!


Maaf bukan nak politikkan yang telah meninggal dunia..ini pandangan ambo..puok kera ni semua nak d politikkan..janji dapat KERUSI !!

Wakil Rakyat babi ni lupa ada Wakil Rakyat Pakatan Haram ni dapat tidur aman dengan 3-4 bini dan anak-anak kerana ada PDRM lah malah tanya Stoppa Ali..lena tak dia tidur dengan Gundeknya seperti dalam video tu, puok babi ni lupa atau sengaja lupo..kerana ada anggota dok berjaga 24 jam..kerana ada Anggota Polis tinggalkan tilam yang empuk dan meronda taman-taman dan tempat kawasan anda tidur..ada kita fikir? Apakah kerana mereka dapat gaji maka kita layan Anggota PDRM sedemikian rupa? Berbaloikah apa yang mereka dapat dengan apa yang mereka curahkan?

Wakil Rakyat Babi ni mungkin tak pernah nak sedar..dia boleh keluar malam dan lepak d restoran mamak sepanjang malam d negara ini dengan aman tu jasa siapa?

NGO Suara Babi tu pun sama..main serkap jarang dan cuba timbulkan provokasi dengan doktrin pemikiran Rakyat Malaysia kononnya KENAPA BANDUAN MATI? sengaja letak tajuk Forum level kandang babi untuk timbulkan persepsi awal seolah POLIS SALAH ! 

Anda fikirlah sendiri..kita semua Allah anugerahkan otak yang sempurna..Al-Fatihah untuk Anggota Polis Islam yang gugur kerana tugas yang mulia ini..aminnn


Cerita terbaru Anggota Polis SYAHID ketika bertugas..klik d SINI






No comments:

Post a Comment