Home » » Selangor Tiris ; Senarai Ahli Majlis MPSJ, Rakyat Makan Dedak !!

Selangor Tiris ; Senarai Ahli Majlis MPSJ, Rakyat Makan Dedak !!

Written By Unknown on 14/02/2014 | 7:00 am



PAS..muka tak malu..3 orang je hahaha mampuss..tu jelah upah yang Pas Selangor dapat untk cuci segala najis babi yang ada dalam Pakatan Rakyat.

Separuh jumlah Ahli Majlis adalah dari DAP..yang kononnya wakil parti dan juga berselindung atas nama NGO..bodoh tahap piang dah ni tapi apa nak buat bila Islam hanya label..bukan Islam dok dalam hati..setakat pakai kopiah..naik ceramah..bagi salam dan tadah tong kutip duit..lagi kuat maki BN maka lagi seronok DAP tepuk tangan..tuuuiHH !!

Kalau Rakyat Selangor tak nampak lagi..aakj tak tahu nak tulis apa lagi..dari kepala membusuk sibuk nak jadi Menteri Besar Selangor walaupun dia bukan anak Selangor..hinggalah ke cai hamba abdi terakhir..semuanya menipu Rakyat Selangor.

Dari harta Rakyat Selangor menimbun zaman BN dulu..kini yang tinggal hanya saki baki..tak percaya anda lihat d PBT..sapa yang sibuk dok usung projek..sapa yang kaut dan sapa yang makan atas angin sekarang.

Adun Dap Subang Jaya..dari kereta kecik..dari rumah biasa-biasa hingga mampu dok rumah luar biasa..tak sampai 5 tahun jadi Wakil Rakyat..Cina Dap tu dah mula gaya orang kaya..Rakyat Selangor..angguk-angguk lagi..

Sampah..jalan..longkang..perghHHH tak ketahuan..tak caya..datang ke Subang Jaya...





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger