Home » » Part IV ; Foto 2 Dari Lima Penjenayah Yang Di Tembak Mati, Lihat Sendiri Berapa Tembakan !!

Part IV ; Foto 2 Dari Lima Penjenayah Yang Di Tembak Mati, Lihat Sendiri Berapa Tembakan !!

Written By Unknown on 21/08/2013 | 10:00 am




Terdahulu, aakj ucapkan takziah kepada keluarga si mati ini.

Foto ini sekadar berkongsi dengan sahabat semua..bila timbul isu puok kera mula cucuk jarum menghasut ahli keluarga penjenayah yang d tembak mati dengan cerita kononnya tindakan Polis menembak penjenayah yang ada rekod jenayah dan memang WANTED ini adalah salah maka aakj rasa amat tidak adil dan lucu..puok kera pakatan haram..setahap ini mereka nak berpolitik hanya kerana nakkan UNDI KEKAL dan KUASA KEKAL !! 

Kata orang "..at what ever cost.." puok kera pakatan haram sanggup buat apa saja !!

Bayangkan betapa bodoh dan tahap babinya puok kera ini..ketika saat rakyat Malaysia cemas dengan kejadian tembak mati hampir setiap hari pada sebulan yang lalu..bila polis mulakan gerakan besar-besaran dan serius memburu penjenayah yang d katakan 'pembunuh upahan' dan pihak polis berjaya menumpaskan penjenayah..puok kera cuba tampil sebagai hero dengan menuduh Polis tidak betul cara menangkap penjenayah yang bersenjata ini..bukan senjata parang..SENJATAPI !!

S.O.P atau peraturan yang d bangkitkan puok kera ni sengaja nak nampakkan bahawa Polis SALAH dan memberi tekanan kepada pihak polis dengan pelbagai ciptaan persepsi.

Bagi aakj..S.O.P yang paling penting ketika melakukan serbuan terhadap penjenayah yang MERBAHAYA adalah KESELAMATAN ANGGOTA POLIS dan ORANG AWAM yang ada d situ ketika itu..

Puok kera ni fikir Polis nak tembak ke kalau penjenayah itu serah diri setelah d tawarkan penyerahan diri ketika serbuan?

Bayangkanlah kalau pihak polis yang kena tembak dan terkorban..apa pula kata puok kera pakatan haram jadah ni?

Sama-samalah kita tengok siapa loyar dan berapa orang loyar yang bakal 'ambil bahagian' dalam kes ini..kita pakat tunggu..

Kepada Ibubapa..awasilah anak kita semasa mereka membesar d hadapan kita..kalau anak kita jadi "Anakku Sazali" maka kita kena banyak berdoa pada Allah agar dia cepat-cepat kembali ke pangkal jalan dan kalau dia keras kepala juga tidak mahu berubah maka ke balai polis lah kita..


foto ehsan sumber
Share this article :

+ comments + 4 comments

8/21/2013 10:23 am

kalau ahli keluarga depa kata polis tak ikut sop ... sedangkan anak depa jd penjenayah ....

barulaaa adil JKM/pihak lain/keluarga mangsa charge keluarga penjenayah ini ..... sbb kelalaian menjaga anak sendiri sehingga membolehkan mereka membunuh orang lain ....

8/21/2013 11:27 am

Yang lebih adil ialah polis yang serah diri lepas bagi warning. Barulah tak ada keganasan.

Polis kena ubah SOP, barulah puak Fuckatan boleh terima

11/17/2013 9:47 pm

Tapi yg membela gangster 2 ini adalah UMNO sebelum menembak mrk untuk manakutkan rakyat supaya jangan menentang pemerintah.

12/18/2013 12:27 pm

Biasalah penjenayah tiada istilah halal dan haram. Asalkan duit boleh jadi senang dan mewah Tapi dikalangan peguam dan ahli Bar Council terdapat ketua penjenayah dan peguam yg bersengkokol dgn penjenayah2 ni. Malaysia perlukan unit spt FBI di US unit risikan negara ( URIN )

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger